Best lelijk eigenlijk, en al zeker met zo'n smurfenplaat...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk denk dat je niet half beseft hoe irritant dit wel kan zijn voor de eigenaar. Ik zou het alleszins niet moeten weten en je vragen om te stoppen met filmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenNou je kan ook overdrijven mannetje, we hebben hooguit een kwartier achter die auto gereden.
Eerst tegenkomen op de autosnelweg
Dan naar de garage
Dan weg uit de garage
En dan de hele tijd volgen
Sorry he 'mannetje'2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenAlez jong, 't is wel voor Autogespot hé? Stoppen met filmen en iemand anders de eerste laten zijn zeker, goed zot!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk ga maar niets zeggen, want de vorige keer dat ik hier iets negatief over AG zei ontstond er daar een kleine rel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk ga maar niets zeggen, want de vorige keer dat ik hier iets negatief over AG zei ontstond er daar een kleine relOorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenWas wel grappig eigenlijk.
Comment
-
Ben absoluut geen Ferrari lover, maar ik beken dat de 458, eens je hem in het echt ziet, een vernieuwende wagen is, die telkens ik hem zie (eerst foto nu in het echt) steeds mooier ga vinden. In zoverre dat hij voor mij de mooiste Ferrari is. De sound is ook top. Alleen die 3 pijpjes naast mekaar vind ik maar niets....
Comment
-
Sorry maar die wolken trekken echt op niks.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk ga maar niets zeggen, want de vorige keer dat ik hier iets negatief over AG zei ontstond er daar een kleine rel
Maar de 458 is inderdaad een geval apart, ik ga mijn oordeel pas vellen als ik er eentje in't echt gezien heb! De Panamera vond ik op de pers foto's ook niet mooi , maar nu is het toch mijn favoriete limo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenSorry maar die wolken trekken echt op niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenFoto niet meer zichtbaar.
neen, de wolken stonden mij ook niet echt aan, verder was het wel een goede foto...
Comment
-
Deze was 't
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenWow, beetje veel met de burn-tool gewerkt.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenIk snap echt niet waarom iemand die buitenste dorpels in carbon neemt, alé, lijkt net op 2ehands stukken van het autokerkhof ...2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Comment