Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Best lelijk eigenlijk, en al zeker met zo'n smurfenplaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Ik denk dat je niet half beseft hoe irritant dit wel kan zijn voor de eigenaar. Ik zou het alleszins niet moeten weten en je vragen om te stoppen met filmen.
      Alez jong, 't is wel voor Autogespot hé? Stoppen met filmen en iemand anders de eerste laten zijn zeker, goed zot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
        Nou je kan ook overdrijven mannetje, we hebben hooguit een kwartier achter die auto gereden.
        Zo kwam het wel over in 't filmpje.
        Eerst tegenkomen op de autosnelweg
        Dan naar de garage
        Dan weg uit de garage
        En dan de hele tijd volgen
        Sorry he 'mannetje'
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
          Alez jong, 't is wel voor Autogespot hé? Stoppen met filmen en iemand anders de eerste laten zijn zeker, goed zot!

Comment

• Ik ga maar niets zeggen, want de vorige keer dat ik hier iets negatief over AG zei ontstond er daar een kleine rel

Comment

• Wat zeiden ze dan, dat je even triest bent als hun en dus niet zo een grote mond mag hebben op een normale site?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                Ik ga maar niets zeggen, want de vorige keer dat ik hier iets negatief over AG zei ontstond er daar een kleine rel
                Was wel grappig eigenlijk.

Comment

Ik ga maar niets zeggen, want de vorige keer dat ik hier iets negatief over AG zei ontstond er daar een kleine rel
                  Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                  Was wel grappig eigenlijk.
                  Link?

Comment

• Ben absoluut geen Ferrari lover, maar ik beken dat de 458, eens je hem in het echt ziet, een vernieuwende wagen is, die telkens ik hem zie (eerst foto nu in het echt) steeds mooier ga vinden. In zoverre dat hij voor mij de mooiste Ferrari is. De sound is ook top. Alleen die 3 pijpjes naast mekaar vind ik maar niets....

Comment

• Last edited by Alexx; 31/12/2009, 19:55.

Comment

• Sorry maar die wolken trekken echt op niks.
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Sffs krijg je nog een ban en mag je een maand geen spots uploaden Ow now

Maar de 458 is inderdaad een geval apart, ik ga mijn oordeel pas vellen als ik er eentje in't echt gezien heb! De Panamera vond ik op de pers foto's ook niet mooi , maar nu is het toch mijn favoriete limo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                            Sorry maar die wolken trekken echt op niks.
                            Foto niet meer zichtbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                              Foto niet meer zichtbaar.
                              Wees blij.

neen, de wolken stonden mij ook niet echt aan, verder was het wel een goede foto...

Comment

• Deze was 't

1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Wow, beetje veel met de burn-tool gewerkt.

Comment

• Ik snap echt niet waarom iemand die buitenste dorpels in carbon neemt, alé, lijkt net op 2ehands stukken van het autokerkhof ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                      Wow, beetje veel met de burn-tool gewerkt.
                                      Kwas 't effe aant uittesten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                                        Ik snap echt niet waarom iemand die buitenste dorpels in carbon neemt, alé, lijkt net op 2ehands stukken van het autokerkhof ...
                                        Echt precies iemand die nieuw zijschorten neemt maar te lui is om ze op te spuiten .
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat geluid en die snelheid

Comment

Working...
                                          X