Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die plastic kost u wel meer dan €6k.

Comment

• Duhuh dat ik weet dat dat carbon is, ik doelde op de knoppen, die ventilatieroosters etc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
        Idd

Is dat trouwens niet gewoon 't dashboard? Als ik over een middenconsolo spreekt, is dat het gebied waar de handrem bij gewone, doordeweekse wagens staat. Of ben ik mis?
        Dashboard is hetgeen wat zich voor de bestuurder bevind, "dash" , de tellers.
        Maar middenconsole is idd ook waar de handrem zich bevindt normalerwijze, maar ik noem dat stuk ook gewoon de middenconsole, kan zijn dat ik fout zit ..
        Last edited by ; 10/01/2010, 14:21.

Comment

• Alé, vindt er nu niemand die onderste knoppen van de verwarming echt plastiek? Zijn zo overgenomen uit zo een speelgoed keukentje voor kleuters ... En die radio is ook triestig ...

Als je dan naar de knoppen uit een Porsche kijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
            Gebruiken ze dat bij de 458 ook nog?
            Nee, daar is er een schermpje in je tellerpartij dat je alle gegevens zegt over je wagen (temp olie, welke TC-setting,...) + navigatie. Goed gemaakt interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
              Nee, daar is er een schermpje in je tellerpartij dat je alle gegevens zegt over je wagen (temp olie, welke TC-setting,...) + navigatie. Goed gemaakt interieur
              Dat is dan wel mooi gemaakt, geïntegreerd in het dash!

Ventilatie doet mij wel direct denken aan die air intakes van de Zonda cinque

Comment

Hallo
                Ik ben Cé en ik zou om compleet onvatbare redenen graag hebben dat een Porsche duidelijk superieur is aan een Ferrari, geef mij aub bevestiging

Mvg

Nee, hoor, de Ferrari is toch nog net dat beetje specialer

Comment

Alé, vindt er nu niemand die onderste knoppen van de verwarming echt plastiek?
                  Ja, en ik vind dit hondslelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                    Nee, hoor, de Ferrari is toch nog net dat beetje specialer
                    De post-omvormings-truc is best wat kinderachtig, ik vraag niet om Porsche te bekronen tot opper fabrikant, ik geef gewoon even kritiek over een paar vierkante centimeter van het interieur en er wordt direct op mijn kap gezeten ... Ik wou gewoon even zeggen dat voor de prijs die je betaalt voor een F430, er toch wel wat meer tijd mag gestoken worden in de globale afwerking. Voor de rest heb ik er niks op aan te merken. Jij hebt toch ook vaak kritiek op zaken? Als je een gegronde uitleg geeft die jouw mening staaft, dan mag dat toch? Dat vind ik net het punt van een auto forum, samen discussiëren over bepaalde zaken.
                    Last edited by ; 10/01/2010, 16:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Ja, en ik vind dit hondslelijk.
                      Toch iemand die het ook opmerkt

Comment

Alé, vindt er nu niemand die onderste knoppen van de verwarming echt plastiek? Zijn zo overgenomen uit zo een speelgoed keukentje voor kleuters ... En die radio is ook triestig ...

Die zijn ook kunststof, ja.

Comment

De post-omvormings-truc is best wat kinderachtig, ik vraag niet om Porsche te bekronen tot opper fabrikant, ik geef gewoon even kritiek over een paar vierkante centimeter van het interieur en er wordt direct op mijn kap gezeten ... Ik wou gewoon even zeggen dat voor de prijs die je betaalt voor een F430, er toch wel wat meer tijd mag gestoken worden in de globale afwerking. Voor de rest heb ik er niks op aan te merken. Jij hebt toch ook vaak kritiek op zaken? Als je een gegronde uitleg geeft die jouw mening staaft, dan mag dat toch? Dat vind ik net het punt van een auto forum, samen discussiëren over bepaalde zaken.
                          Het was gebracht als een mopje, dus zo slecht was het niet bedoeld. U gegronde uitleg komt wel pas nu, maar ge hebt idd wel een beetje gelijk, al zou ik het niet erg vinden, voor de rest is het interieur toch best speciaal.

Comment

Het was gebracht als een mopje, dus zo slecht was het niet bedoeld. U gegronde uitleg komt wel pas nu, maar ge hebt idd wel een beetje gelijk, al zou ik het niet erg vinden, voor de rest is het interieur toch best speciaal.
                            Dan is het goed, no hard feelings Ja gij hebt ook wel gelijk, als ik in een F430 reed, zou ik mij niet gaan storen aan alleen die paar knoppen, omdat het interieur in het totaal wel geweldig is! Maar ik zou het liever wat mooier afgewerkt zien, dat bedoelde ik.

Glenn-N Citaat:
                            Oorspronkelijk geplaatst door Cé911
                            Alé, vindt er nu niemand die onderste knoppen van de verwarming echt plastiek? Zijn zo overgenomen uit zo een speelgoed keukentje voor kleuters ... En die radio is ook triestig ...

Die zijn ook kunststof, ja.
                            Natuurlijk, maar een beetje mooier afgewerkt. Die van de F430 deden mij echt hieraan denken:

Comment

• tis ook speelgoed he

Comment

tis ook speelgoed he
                                Toys for rich boys

Comment

• Door Gembella aangepakt......

Comment

• ze willen er zelfs 25 maken, echt doodzonde

Comment

• Ik vind dat nu is ni mis si en ben totaal geen tuning freak. Als je dan toch met zo een halve vliegtuigen rijdt is dit echt wel een statement.

Comment

• Ik volg Jokke...

Stiekem vind ik dit wel vrij vet

Comment

• idem het past bij de enzo vind ik. Ziet er geschift uit ^^

Comment

Working...
                                          X