Die plastic kost u wel meer dan €6k.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenIdd
Is dat trouwens niet gewoon 't dashboard? Als ik over een middenconsolo spreekt, is dat het gebied waar de handrem bij gewone, doordeweekse wagens staat. Of ben ik mis?
Maar middenconsole is idd ook waar de handrem zich bevindt normalerwijze, maar ik noem dat stuk ook gewoon de middenconsole, kan zijn dat ik fout zit ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenGebruiken ze dat bij de 458 ook nog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenNee, daar is er een schermpje in je tellerpartij dat je alle gegevens zegt over je wagen (temp olie, welke TC-setting,...) + navigatie. Goed gemaakt interieur
Ventilatie doet mij wel direct denken aan die air intakes van de Zonda cinque
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenHallo
Ik ben Cé en ik zou om compleet onvatbare redenen graag hebben dat een Porsche duidelijk superieur is aan een Ferrari, geef mij aub bevestiging
Mvg
Cé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenAlé, vindt er nu niemand die onderste knoppen van de verwarming echt plastiek?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenNee, hoor, de Ferrari is toch nog net dat beetje specialer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJa, en ik vind dit hondslelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenAlé, vindt er nu niemand die onderste knoppen van de verwarming echt plastiek? Zijn zo overgenomen uit zo een speelgoed keukentje voor kleuters ... En die radio is ook triestig ...
Als je dan naar de knoppen uit een Porsche kijkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenDe post-omvormings-truc is best wat kinderachtig, ik vraag niet om Porsche te bekronen tot opper fabrikant, ik geef gewoon even kritiek over een paar vierkante centimeter van het interieur en er wordt direct op mijn kap gezeten ... Ik wou gewoon even zeggen dat voor de prijs die je betaalt voor een F430, er toch wel wat meer tijd mag gestoken worden in de globale afwerking. Voor de rest heb ik er niks op aan te merken. Jij hebt toch ook vaak kritiek op zaken? Als je een gegronde uitleg geeft die jouw mening staaft, dan mag dat toch? Dat vind ik net het punt van een auto forum, samen discussiëren over bepaalde zaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHet was gebracht als een mopje, dus zo slecht was het niet bedoeld. U gegronde uitleg komt wel pas nu, maar ge hebt idd wel een beetje gelijk, al zou ik het niet erg vinden, voor de rest is het interieur toch best speciaal.
Glenn-N Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911
Alé, vindt er nu niemand die onderste knoppen van de verwarming echt plastiek? Zijn zo overgenomen uit zo een speelgoed keukentje voor kleuters ... En die radio is ook triestig ...
Als je dan naar de knoppen uit een Porsche kijkt
Die zijn ook kunststof, ja.
Comment
-
Comment
Comment