Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk had de structuur van een 360 toch wel steviger verwacht...al is dat natuurlijk wel afhankelijk van de klap.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtener is geen motor om de klap op te vangen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent is maar hoe je het bekijkt. Er is ook geen motor die men moet beletten het passagierscompartiment binnen te dringen. Ik veronderstel dat je qua crash-cage meer kunt doen als er niet zo een massief blok in het midden zit.
Toch wel een beetje hé. Een zwaar gewicht dat achter de zetels hangt, dat heeft sterk de neiging om naar voor te vliegen bij een dergelijke klap.
Niet voor niets ook dat een Boxster & Cayman een stalen veiligheidskabel hebben die bij een ongeval belet dat de motor+vbak het interieur binnendringen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenKnappe kar, het blijft iets mythisch, en objectief gezien véél mooiere lijnen dan een F40. Maar die laatste straalt wel een pák meer uit naar mijn goesting.
Wel saaie foto's met weinig variatie...
F40 straalt wel meer uit dan deze 288, maar toch zou ik de 288 verkiezen.
Comment
-
-
Comment