Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Recentelijk gebeurd?
    gisteren, 11u

Comment

Ik had de structuur van een 360 toch wel steviger verwacht...al is dat natuurlijk wel afhankelijk van de klap.
      er is geen motor om de klap op te vangen he

Comment

Zagato

Precies een opblaas Ferrari!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zot.
          Waarom maakt Ferrari toch niet opnieuw een GT1 racecar? Die 599 is gewoon de perfecte basis!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Knappe kar, het blijft iets mythisch, en objectief gezien véél mooiere lijnen dan een F40. Maar die laatste straalt wel een pák meer uit naar mijn goesting.
                  Wel saaie foto's met weinig variatie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                    er is geen motor om de klap op te vangen he
                    t is maar hoe je het bekijkt. Er is ook geen motor die men moet beletten het passagierscompartiment binnen te dringen. Ik veronderstel dat je qua crash-cage meer kunt doen als er niet zo een massief blok in het midden zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zot.
                      Die 599 FXX'en hebben we kunnen aanschouwen bij Ferrari. Er zijn er nog een aantal te koop. Kostprijs: € 1.600.000,-
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Het zou toch vet zijn moesten ze terug turbo's gebruiken voor de opvolger van de Enzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          t is maar hoe je het bekijkt. Er is ook geen motor die men moet beletten het passagierscompartiment binnen te dringen. Ik veronderstel dat je qua crash-cage meer kunt doen als er niet zo een massief blok in het midden zit.

Toch wel een beetje hé. Een zwaar gewicht dat achter de zetels hangt, dat heeft sterk de neiging om naar voor te vliegen bij een dergelijke klap.
                          Niet voor niets ook dat een Boxster & Cayman een stalen veiligheidskabel hebben die bij een ongeval belet dat de motor+vbak het interieur binnendringen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                            Knappe kar, het blijft iets mythisch, en objectief gezien véél mooiere lijnen dan een F40. Maar die laatste straalt wel een pák meer uit naar mijn goesting.
                            Wel saaie foto's met weinig variatie...
                            Foto's zijn inderdaad wat aan de saaie kant, maar ik vond de setting wel knap. Die wagen straalt zoveel uit, prachtig lijnenspel.... imho zoveel knapper dan een F40.

F40 straalt wel meer uit dan deze 288, maar toch zou ik de 288 verkiezen.

Comment

• Comment

• Comment

• F355 die sound alleen al
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• + YouTube Video

De enige Enzo in de wereld in deze kleur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ferraghini Bekijk Berichten
                                      + YouTube Video

De enige Enzo in de wereld in deze kleur!
                                      Die kleur is echt fantastisch !!

Comment

• Supergeslaagde rendering IMO, akkoord zwaar gebaseerd op een one-77, maar desalniettemin...

Comment

Working...
                                        X