Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenVraag me niet waarom, maar Zagatodesigns liggen mij nu eenmaal niet echt. Ze hebben ooit wel enkele knappe koetsen gemaakt, maar het merendeel kan ik niet smaken.
Ook deze heeft mij altijd koud gelaten.
Doe mij dan maar de one-offs van Pininfarina, zoals onder andere die P4/5 van James Glickenhaus.
hun beste werk was wel jaren 50-60
neem maar 0515GT in ferrariland
anders de A6G/2000 of de DB4GTZ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
ik veronderstel wel dan dat je het boek van Paolo Marasca hebt?
en je gaat ook blij zijn wanneer het nieuwe boek van Tony Adriaensens uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenjij bent ook compleet geobsedeerd door de P3/4
ik veronderstel wel dan dat je het boek van Paolo Marasca hebt?
en je gaat ook blij zijn wanneer het nieuwe boek van Tony Adriaensens uitkomt
Heb sowieso niet veel Ferrari-gerelateerde boeken, hooguit een stuk of vijf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenP3 / P4 is wat mij betreft écht de allermooiste ooit.
En mede daarom heeft de Enzo me ook altijd erg aangesproken, in tegenstelling tot veel andere mensen. In mijn ogen is de Enzo een zeer geslaagde hedendaagse interpretatie van de P3/4, zij het zonder enige noemenswaardige historiek.
Comment
-
Ik heb dit schaalmodel in mijn bezit. Iemand een idee of deze wagen met deze livery ooit echt bestond? Kan er niet echt iets over vinden.
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenoeps
nee
met #25 was het le mans 1967 met rodriguez en baghetti nog steeds met zelfde chassis
Ik iig niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenToevallig foto's van?
Ik iig niet
moet is opzoeken of ik er nog op de pc van heb staan
had dit effe opgezocht in de P3/412P boek Christian Huet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtendenk van wel
moet is opzoeken of ik er nog op de pc van heb staan
had dit effe opgezocht in de P3/412P boek Christian Huet
Heb een hele tijd geleden nog het een en ander gevonden over deze, maar kan me met de beste wil van de wereld niet meer indenken waar dat stond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVolgens een hoop testrijders is de 458 Italia de best rijdende sportwagen die momenteel te koop is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenHeb je toevallig ook naslagwerk over de 512BBi Evoluzione?
Heb een hele tijd geleden nog het een en ander gevonden over deze, maar kan me met de beste wil van de wereld niet meer indenken waar dat stond.
maar heb nog wel voldoende andere referentie mogelijkheden
en aan deze foto is er weinig identificatie mogelijk om er achter te komen welke dit is
vooral sinds nogal veel BBLM's rood waren en ze nogal een lange carriere gehad hebben
Comment
Comment