Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten

Even meedoen :

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Vraag me niet waarom, maar Zagatodesigns liggen mij nu eenmaal niet echt. Ze hebben ooit wel enkele knappe koetsen gemaakt, maar het merendeel kan ik niet smaken.

Ook deze heeft mij altijd koud gelaten.

Doe mij dan maar de one-offs van Pininfarina, zoals onder andere die P4/5 van James Glickenhaus.
                  mja
                  hun beste werk was wel jaren 50-60
                  neem maar 0515GT in ferrariland
                  anders de A6G/2000 of de DB4GTZ

Comment

jij bent ook compleet geobsedeerd door de P3/4

ik veronderstel wel dan dat je het boek van Paolo Marasca hebt?
                    en je gaat ook blij zijn wanneer het nieuwe boek van Tony Adriaensens uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                      jij bent ook compleet geobsedeerd door de P3/4

ik veronderstel wel dan dat je het boek van Paolo Marasca hebt?
                      en je gaat ook blij zijn wanneer het nieuwe boek van Tony Adriaensens uitkomt
                      Van Marasca heb ik stukken bekeken, maar het boek heb ik niet.

Heb sowieso niet veel Ferrari-gerelateerde boeken, hooguit een stuk of vijf.

Comment

• P3 / P4 is wat mij betreft écht de allermooiste ooit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                          P3 / P4 is wat mij betreft écht de allermooiste ooit.

Ik ook.

En mede daarom heeft de Enzo me ook altijd erg aangesproken, in tegenstelling tot veel andere mensen. In mijn ogen is de Enzo een zeer geslaagde hedendaagse interpretatie van de P3/4, zij het zonder enige noemenswaardige historiek.

Comment

• Ik heb dit schaalmodel in mijn bezit. Iemand een idee of deze wagen met deze livery ooit echt bestond? Kan er niet echt iets over vinden.

"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• ja, hebben zo gereden op de 24 uur van Daytona
                              s/n 0844 met rodriguez en guichet

Comment

• oeps
                                nee
                                met #25 was het le mans 1967 met rodriguez en baghetti nog steeds met zelfde chassis

Comment

oeps
                                  nee
                                  met #25 was het le mans 1967 met rodriguez en baghetti nog steeds met zelfde chassis
                                  Toevallig foto's van?

Ik iig niet

Comment

Toevallig foto's van?

Ik iig niet
                                    denk van wel
                                    moet is opzoeken of ik er nog op de pc van heb staan
                                    had dit effe opgezocht in de P3/412P boek Christian Huet

Comment

denk van wel
                                      moet is opzoeken of ik er nog op de pc van heb staan
                                      had dit effe opgezocht in de P3/412P boek Christian Huet
                                      Heb je toevallig ook naslagwerk over de 512BBi Evoluzione?

Heb een hele tijd geleden nog het een en ander gevonden over deze, maar kan me met de beste wil van de wereld niet meer indenken waar dat stond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Volgens een hoop testrijders is de 458 Italia de best rijdende sportwagen die momenteel te koop is.
                                        JC noemde hem zelfs beter dan een F40

Comment

Heb je toevallig ook naslagwerk over de 512BBi Evoluzione?

Heb een hele tijd geleden nog het een en ander gevonden over deze, maar kan me met de beste wil van de wereld niet meer indenken waar dat stond.

er is een boek over ja van Nathan Beehl, maar die heb ik nog steeds niet toegevoegd.
                                          maar heb nog wel voldoende andere referentie mogelijkheden
                                          en aan deze foto is er weinig identificatie mogelijk om er achter te komen welke dit is
                                          vooral sinds nogal veel BBLM's rood waren en ze nogal een lange carriere gehad hebben

Comment

Working...
                                          X