Edit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenNaar mijn mening de knapste Ferrari ooit gebouwd.
't Moet zo ongeveer m'n meest onbereikbare droom zijn op autogerelateerd vlak, als je ziet wat die dingen tegenwoordig halen in de verkoop.
die van bij Gooding deze zomer da was ook een stevig prijske
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenmja vooral zoals die een sefac
die van bij Gooding deze zomer da was ook een stevig prijske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenHoeveel is die nog gegaan? Ik weet dat jij nogal wat records bijhoudt van veilingen. Ik volg dat in de mate van het mogelijke, maar da's spijtig genoeg beslist wat minder dan in jouw geval
en het was niet hun duurste Ferrari dat weekend
RM had in principe de glorie moeten stelen met hun TR en voor het bod dat ze hadden had ie ook verkocht moeten zijn, maar tja, de eigenaar in kwestie vond het niet voldoende
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenHoeveel is die nog gegaan? Ik weet dat jij nogal wat records bijhoudt van veilingen. Ik volg dat in de mate van het mogelijke, maar da's spijtig genoeg beslist wat minder dan in jouw geval
je kan anders ook het nieuwe jaarboek van Adolfo Orsi gaan kopen zal een van de weken wel op de markt verschijnen
Classic Car Auction Yearbook 2009-2010
is vorige week gepresenteerd, heb mijn kopie toen al van hem gekregen
Comment
-
Mooi of niet opvallen doet hij zeker :
Deze zijn zeker mooi en vallen ook op ;-) Auto Italia 2010 Houten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenohja
je kan anders ook het nieuwe jaarboek van Adolfo Orsi gaan kopen zal een van de weken wel op de markt verschijnen
Classic Car Auction Yearbook 2009-2010
is vorige week gepresenteerd, heb mijn kopie toen al van hem gekregen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenHier nog een pic van uw California
had toen inderdaad daar twee man int veld zien staan
niet echt gezien wie dat waren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenMooi of niet opvallen doet hij zeker :
zie ik schuin achter de 212 een TR3 Works staan en achter de 212 een T35
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk BerichtenAuto Italia noemt die beurs dan
zie ik schuin achter de 212 een TR3 Works staan en achter de 212 een T35
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenWelke Ferrari-gerelateerde boeken zijn echte aanraders?
En is dat jouw California, Dirk? Meer foto's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDirk deelt dan precies ook ritjes uit.
Ik wil eigenlijk vooral snel weten welke boeken de moeite zijn, zodat ik een kerstlijstje kan afgeven bij de familie. Lekker gratis lezen
Comment
-
Comment
Comment