Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
    vergeet niet dat buiten de allerlaatste nieuwe modellen geen enkele van de wagens die in de Galleria staan van de fabriek zijn
    allemaal van prive-eigenaars die de wagen daar voor enkele maanden willen stallen
    Dat was mij ook opgevallen. Een beetje tegenvaller net achter het bezoeken van BMW,Porsche en Mercedes. Hopelijk is het nieuwe museum klaar in 2011

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
      Dat was mij ook opgevallen. Een beetje tegenvaller net achter het bezoeken van BMW,Porsche en Mercedes. Hopelijk is het nieuwe museum klaar in 2011
      mja, het veranderd wel regelmatig, vooral als een eigenaar zen wagen nog eens wilt rijden

en tja, vooral in vergelijking met Merc of Porsche
      ben niet meer bij BMW geweest sinds de verbouwingen, alhoewel iemand me al vertelde dat ie het niet echt de moeite vond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
        mja, het veranderd wel regelmatig, vooral als een eigenaar zen wagen nog eens wilt rijden

en tja, vooral in vergelijking met Merc of Porsche
        ben niet meer bij BMW geweest sinds de verbouwingen, alhoewel iemand me al vertelde dat ie het niet echt de moeite vond
        BMW is vooral de moeite voor de liefhebbers van techniek en architectuur wel mooi dat de Spicup van d'Ieteren daar stond.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat vinden jullie? Ik vind het super, klinkt een beetje zoals de 355 enzo
            Klint te schrel voor mij, ik vind dat diepe bij de scuderia net zo mooi.

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
            de eerste straat ferrari's waren niet rood
            die kleur werd uitsluitend voorbehouden voor de team race wagens omdat rood de italiaanse kleur is dan nog wel
            Geel was het toch zeker? of was er niet echt een 'ferrari kleur' voor de straatwagens?

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Comment

• ²

Comment

• Zilver op racewagens...

Comment

• Comment

• Ok dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                            Vannacht gedroomd dat we hier een 599gto hadden gekocht. Leuk dan dat wakker worden
                            www.flickr.com/photos/bramvds
                            www.last.fm/user/lender

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Privé-collectie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten

Privé-collectie?
                                    Geen idee.

Waarom ?

Comment

• The safest and most inclusive global community of photography enthusiasts. The best place for inspiration, connection, and sharing!

Comment

• Comment

• Daar zou ik meerdere levers voor willen opgeven.

Comment

Working...
                                          X