Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
    En de Enzo niet knap vinden snap ik niet, ik denk dat zo'n uitspraken vooral dienen om bij de menigte te horen.
    De enzo heeft geen goede proporties en ook gewoon de designstijl is veel te lelijk.
    En nu moet je niet afkomen met windtunnels e.d. want de P4/5 heeft een betere stroomlijn dan de enzo.

    Dit is imo de mooiste ferrari van de jaren 2000. Gewoon perfectie

    Comment


    • dat vind ik dan weer de banaalste Ferrari ooit qua design.

      Comment


      • Ferrari 456 GT. Die is knap.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          dat vind ik dan weer de banaalste Ferrari ooit qua design.
          Mooi eh

          Zweepende subtiele lijnen, tijdloos en elegant.

          Comment


          • Als er 1 ferrari is die ik graag zou hebben dan is het wel een 360 CS, echt een van de mooiste en leukste wagens ooit gebouwd

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
              Mooi eh

              Zweepende subtiele lijnen, tijdloos en elegant.
              Misschien wel, maar ik vind hem qua exterieur saai en inspiratieloos.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                "mooi" vind ik een enzo ook niet, een 599 is 1000 keer knapper qua design. Ermee rijden moet wel een aparte ervaring zijn denk ik.
                Dan moet je imo ook niet wanken over 't feit dat er velen de klassieke Ferrari's verkiezen
                To each its own, de ene kiest een auto voor schoonheid, de andere voor de rijkwaliteiten.
                Als ik moest kiezen, dan ga ik voor een van de oudere dingen, gewoon omwille van de schoonheid. Dat een Enzo beter rijdt, dat betwist ik niet. En dat trekt ook 95% van de mensen die 'm niet kiezen ook niet in twijfel. De klassiekers zijn gewoon knapper om naar de kijken. Moesten ze mij zeggen 'kies iets om dagelijks mee te rijden', no doubt dat ik dan voor de Enzo ga.

                Comment


                • Les goûts et les couleurs...

                  We hebben het hier nu over de 250 California SWB en de 250 Lusso, dat zijn nu twee echt knappe oude Ferrari's, maar lang niet alle oude Ferrari's zijn mooi.

                  Enzo vind ik dan weer best mooi op de achterkant na. Op designvlak één van de meest compromisloze auto's van het laatste decennium.


                  Zo spannend als het ene model is, zo saai is het andere. 612 Scaglietti, mijns inziens de lelijkste Ferrari van de afgelopen 10 jaar.


                  Met hun laatste modellen, op de California na, zijn ze weer goed bezig vind ik.

                  Comment


                  • 612-fans zijn hier schaars heb ik de indruk.
                    Ik vind het een ontzettend knappe wagen. Het design is niet echt spannend inderdaad, maar dat is hetgene wat hem zo mooi/tijdloos maakt.



                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      De enzo heeft geen goede proporties en ook gewoon de designstijl is veel te lelijk.
                      En nu moet je niet afkomen met windtunnels e.d. want de P4/5 heeft een betere stroomlijn dan de enzo.

                      Dit is imo de mooiste ferrari van de jaren 2000. Gewoon perfectie
                      nu kies je wel weer een one-off custom Ferrari

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                        Dan moet je imo ook niet wanken over 't feit dat er velen de klassieke Ferrari's verkiezen
                        To each its own, de ene kiest een auto voor schoonheid, de andere voor de rijkwaliteiten.
                        Als ik moest kiezen, dan ga ik voor een van de oudere dingen, gewoon omwille van de schoonheid. Dat een Enzo beter rijdt, dat betwist ik niet. En dat trekt ook 95% van de mensen die 'm niet kiezen ook niet in twijfel. De klassiekers zijn gewoon knapper om naar de kijken. Moesten ze mij zeggen 'kies iets om dagelijks mee te rijden', no doubt dat ik dan voor de Enzo ga.
                        hangt er ook vanaf wat je onder "rijplezier" classificeerd éh

                        Comment


                        • True, laat me 't eerder stellen als 'efficiënt rijden, gericht op prestaties'.
                          Die 612, was dat niet die one-off Kappa?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                            True, laat me 't eerder stellen als 'efficiënt rijden, gericht op prestaties'.
                            Die 612, was dat niet die one-off Kappa?
                            yep, die van Peter Kalikow

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                              nu kies je wel weer een one-off custom Ferrari
                              Hij zal toch niet veel meer/minder waard zijn dan een enzo zeker?

                              Comment


                              • 612

                                Zowat de meest geslaagde recente Ferrari imo

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                  Enzo vind ik dan weer best mooi op de achterkant na. Op designvlak één van de meest compromisloze auto's van het laatste decennium.
                                  Kijk eens naar deze schetsen die tonen hoe de enzo oorspronkelijk werd bedacht.




                                  Laat het duidelijk zijn dat het eindresultaat van deze "compromisloze" auto ver van het oorspronkelijke ontwerp stond.

                                  Comment


                                  • Your point being?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                      Kijk eens naar deze schetsen die tonen hoe de enzo oorspronkelijk werd bedacht.




                                      Laat het duidelijk zijn dat het eindresultaat van deze "compromisloze" auto ver van het oorspronkelijke ontwerp stond.
                                      In de strikte definite van het woord is het inderdaad geen compromisloze wagen, dan nog, ik vind dat de verschillen met de sketches niet zo heel groot zijn.

                                      Op vlak van bruutheid zijn er geen compromissen genomen. Maar een betere woordkeuze voor 'compromisloos' was misschien 'onconventioneel' geweest.


                                      En wat die 612 betreft.. Ik kan het interieur wel pruimen, maar zijn looks heeft hij helemaal niet mee. Dat is nu eens de bompa-ferrari bij uitstek, en met mijn ongetemde jeugdigheid kan ik dat niet echt appreciëren , binnen een paar jaar misschien .

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                        612-fans zijn hier schaars heb ik de indruk.
                                        Ik vind het een ontzettend knappe wagen. Het design is niet echt spannend inderdaad, maar dat is hetgene wat hem zo mooi/tijdloos maakt.



                                        Ik heb altijd al een zwak gehad voor de 612, alleen al omdat je er met 4 kan inzitten! Mijn favoriete Ferrari van het afgelopen decennium.
                                        En die configuratie van hierboven

                                        Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                        In de strikte definite van het woord is het inderdaad geen compromisloze wagen, dan nog, ik vind dat de verschillen met de sketches niet zo heel groot zijn.

                                        Op vlak van bruutheid zijn er geen compromissen genomen. Maar een betere woordkeuze voor 'compromisloos' was misschien 'onconventioneel' geweest.
                                        Wat een woord
                                        Ik vind volgende vertalingen: onvormelijk, hip, experimenteel

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          Kijk eens naar deze schetsen die tonen hoe de enzo oorspronkelijk werd bedacht.




                                          Laat het duidelijk zijn dat het eindresultaat van deze "compromisloze" auto ver van het oorspronkelijke ontwerp stond.
                                          De foto van de achterkant is blijkbaar spoorloos verdwenen.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X