Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijlijn is precies ne Z3 M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
      Zijlijn en kont zijn best wel in orde. Front is helaas typisch Ferrari.
      Rami, koop eens een Ferrari !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
        Rami, koop eens een Ferrari !!!!!

Comment

• 't Is de eerste Ferrari in ja-ren waarvan ik meteen dacht: fak ja
          Buiten de 599 GTO dan.

Ik ben fan

Comment

• Ik vind dit waanzinnig........................................ .mottig.

De 458 vind ik dan, telkens ik hem zie, mooier worden.

Sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              Ik vind dit waanzinnig........................................ .mottig.

De 458 vind ik dan, telkens ik hem zie, mooier worden.

Sorry
              Net het tegenovergestelde hier. Als je de 458 in het zwart ziet is het nog ergens te verantwoorden maar in geel, rood, wit, lichtgrijs, etc is het gewoonweg een abominatie 1ste klas.

Comment

• Echt een lelijke auto. net zoals de meeste huidige ferrari's. de laatste mooie ferrari's imo zijn de 355 en de 575, 599.
                BMW X5 45e

Comment

• Kippenvel
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                    Kippenvel
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Tiens, daar weet ik helemaal niks van? Voor welke races is die wagen gebouwd? En die motor klinkt zo atypisch Ferrari?

Comment

• 24 uren vd Nürburgring zou z'n eerste optreden moeten zijn.

Comment

• Ahbon. Maar vergis ik mij nu of is dat een motor met turbo?

Comment

• Aandrijving van een F430 GT2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                            Aandrijving van een F430 GT2.
                            Wa!? Maar die maakt toch een compleet andere sound!? Een F430 GT2 maakt toch veel meer toeren en klinkt toch extreem scherp?

Comment

• Het is ook maar wat ik gelezen heb hé.
                              Chassis van een Scuderia en aandrijving van een F430 GT2.

Comment

• Ik hoor geen tubro hoor. Enkel whine van de transmissie en serieus wat ploffen bij gas los.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                  Ik hoor geen tubro hoor. Enkel whine van de transmissie en serieus wat ploffen bij gas los.
                                  Ik ook niet, maar ik vond dat ie zo gedempt klonk voor een Ferrari. Daarmee dat ik dacht in de richting van een turbo.

Comment

• Zo vet.

Comment

• Ik heb wel zin in een BBQ.

Comment

• Zonde.

+ YouTube Video

Even later ziet het er nog slechter uit.

+ YouTube Video

Klagen over de werkgelegenheid,maar dan wel te lui zijn om dat interieur eruit te slopen om thuis nen mooie salon te hebben.
                                        Ze waren blijkbaar al content met de hoofdsteunen.

Geweld is in die landen toch de enige oplossing blijkbaar.

Comment

• wat zou ge zelf als ge al jaren straatarm zijt en uw regering in ferrari's rijdt?

Comment

Working...
                                          X