Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
    Heerlijke wagen!

Comment

• Dit als daily driver alstublief dankuwel

Comment

• Tijdloos knap

Comment

• Is dat een 550 of een 575?
          hoe zie je het verschil?
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Is dat een 550 of een 575?
            hoe zie je het verschil?
            550

Voorbumper, motorkap,...

Het zijn subtiele verschillen, maar de 550 staat me meer aan dan de 575

Comment

• koplampen en velgen zijn ook anders. 550 is idd wat zuiverder, maar een 575 met gtc handling pack vind ik toch het mooist, die velgen doen veel. Liefst een rode.

Comment

• Icoon en een icoon in wording

Comment

• Comment

• dit vind ik ook knap

heb es zo eentje zien rijden, is irl veel dikker dan een coupe, kont ziet een stuk breder uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      koplampen en velgen zijn ook anders. 550 is idd wat zuiverder, maar een 575 met gtc handling pack vind ik toch het mooist, die velgen doen veel. Liefst een rode.
                      GTC velgen vind ik niet mooi, doe mij dan maar de standaard 5-spaaks van de 550.

Verschil bij de koplampen is er inderdaad ook, zij het veel moeilijker te herkennen. Spoilerlipje op de kofferklep is ook iets anders als ik me niet vergis.

Comment

• Zo bedoel je toch hé Geezer

Comment

• idd, ziet er wat moderner uit vind ik

Comment

idd, ziet er wat moderner uit vind ik
                            Die velgen komen jammer genoeg wel alleen goed uit bij donkere kleuren zoals TdF imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten

Daar staat nogal wat bij elkaar!

Comment

• gtc moet rood zijn imo, maar is een kwestie van smaak

Comment

gtc moet rood zijn imo, maar is een kwestie van smaak
                                  En maar goed dat die verschillen of we stonden, moesten we morgen stinkend rijk worden, elkaar de tanden uit de muil te kloppen om als eerste achter het stuur te mogen kruipen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten

f50 gt?
                                    www.flickr.com/photos/bramvds
                                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      Dat klopt, ik begrijp echter dat de eigenaar dit niet wenst te doen wegens de openbaarheid van het forum. Alle respect hiervoor.
                                      rami durft het gewoon nog niet toegeven

wel cool een 458 op het forum....benieuwd wie het zou kunnen zijn :o en welke kleur :o
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Niet moeilijk te vinden hoor, PJH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                          Dat klopt, ik begrijp echter dat de eigenaar dit niet wenst te doen wegens de openbaarheid van het forum. Alle respect hiervoor.
                                          Ik weet wie dat is... Zelfs niet zo ver van jou he

Comment

Working...
                                          X