Oorspronkelijk geplaatst door abtler
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs dat een 550 of een 575?
hoe zie je het verschil?
Voorbumper, motorkap,...
Het zijn subtiele verschillen, maar de 550 staat me meer aan dan de 575
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenkoplampen en velgen zijn ook anders. 550 is idd wat zuiverder, maar een 575 met gtc handling pack vind ik toch het mooist, die velgen doen veel. Liefst een rode.
Verschil bij de koplampen is er inderdaad ook, zij het veel moeilijker te herkennen. Spoilerlipje op de kofferklep is ook iets anders als ik me niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenidd, ziet er wat moderner uit vind ik
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtengtc moet rood zijn imo, maar is een kwestie van smaak
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDat klopt, ik begrijp echter dat de eigenaar dit niet wenst te doen wegens de openbaarheid van het forum. Alle respect hiervoor.
wel cool een 458 op het forum....benieuwd wie het zou kunnen zijn :o en welke kleur :oCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDat klopt, ik begrijp echter dat de eigenaar dit niet wenst te doen wegens de openbaarheid van het forum. Alle respect hiervoor.
Comment
Comment