Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In een Ferrari? Natuurlijk, dat heeft Chris Harris nogmaals dubbel en dik bewezen hé
De superieure Scud zou volgen Ferrari zowat alles de vernieling moeten ingereden hebben maar kreeg dan magistraal op zijn kloten van een "gewone" LP560-4
In een Ferrari? Natuurlijk, dat heeft Chris Harris nogmaals dubbel en dik bewezen hé
De superieure Scud zou volgen Ferrari zowat alles de vernieling moeten ingereden hebben maar kreeg dan magistraal op zijn kloten van een "gewone" LP560-4
Bij sportieve Ferrari's kan je de maat van de stoel kiezen (S, M, L, XL)... Meestal echter zie je dat kopers voor L en XL opteren, zelfs op de Italiaanse markt (en dat zijn toch geen dikke mensen)... Zijn die S en M maten dan echt zo klein?? Iemand info?
Van de "kleinere" modellen: idd, mooiste sinds de 355 (alhoewel hij daar nog steeds niet tegenop kan).
Dat vind ik ook maar niks. In de kleine klasse was alleen de stamvader, de Dino mooi.
De Enzo was nog bruut maar niet echt mooi. Verder waren de 250 en 275 mooi. Dat is het qua oude modellen.
Bij sportieve Ferrari's kan je de maat van de stoel kiezen (S, M, L, XL)... Meestal echter zie je dat kopers voor L en XL opteren, zelfs op de Italiaanse markt (en dat zijn toch geen dikke mensen)... Zijn die S en M maten dan echt zo klein?? Iemand info?
Ik denk dat dat grotendeels naar herverkoopwaarde toe bedacht is.
S en M zijn wel degelijk vrij klein. Ik dacht dat je trouwens enkel L zetels had. Een vriend zijn scuderia heeft L zetels en zijn in feite normaal van omvang. De rest is kleiner. En we zijn beiden niet dik of extra groot.
Comment