Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schitterende wagen. Dit weekend stond er zo eentje in Sint Martens Latem als ik me niet vergis.

Comment

• had ik het geld maar, die GTO stond hier voor de deur favoriete auto voor de moment

Comment

• Comment

• Iemand die goeie onafhankelijke dealers kent voor Ferrari? Ik bedoel dan vooral op gebied van onderhoud... mag ook in NL zijn hoor.
          Porsche 996 GT3 RS
          Porsche 964 RS
          BMW ///M3 e30
          Mercedes c250 CDI AMG
          www.flamebox.be

Comment

• Comment

• staat die bekend als een goeie?
              Porsche 996 GT3 RS
              Porsche 964 RS
              BMW ///M3 e30
              Mercedes c250 CDI AMG
              www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                staat die bekend als een goeie?
                Anders gaf ik hem niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Wat een idioot.

Comment

• als 't iets mag kosten,
                    maar mss niet voor de recentere modellen (ivm electronica):
                    Officina in Overijse (ex-crew Swaters)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Wat een idioot.
                      Patser vooral.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                        Iemand die goeie onafhankelijke dealers kent voor Ferrari? Ik bedoel dan vooral op gebied van onderhoud... mag ook in NL zijn hoor.
                        Serge power in Hasselt

Comment

• Dikke 599

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Toch nog net iets mooier dan de 430 en zeker dan de 458
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                              Serge power in Hasselt
                              Ook al veel goeds van gehoord, goeie kameraad heeft daar jaren gewerkt.

Comment

• Werkt constant aan Ferrari , lamborghini , maserati ed...

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

edit: Is een standaard Enzo, uit de Lingenfelter-collectie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                    Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                                    Serge power in Hasselt
                                    Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                                    Ook al veel goeds van gehoord, goeie kameraad heeft daar jaren gewerkt.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                                    Werkt constant aan Ferrari , lamborghini , maserati ed...
                                    thanks guys!... heb intussen ook wat rondgesurfed... forza blijkt inderdaad zéér goed te zijn, zo goed zelfs dat hij overboekt is.

Serge power is goed om weten... heeft die de ervaring met de moderne ferrari's?

Ik hoor van de officiele dealer St Martens Latem trouwens ook goeie dingen... correcte prijzen voor servie... iemand die daar meer kan over vertellen?
                                    Porsche 996 GT3 RS
                                    Porsche 964 RS
                                    BMW ///M3 e30
                                    Mercedes c250 CDI AMG
                                    www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Wat voor een dik hok is me dat toch zeg
                                      Jammer van de rode spiegels.

Is het misschien NicolasB zijn weekendkar?

Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                      Iemand die goeie onafhankelijke dealers kent voor Ferrari? Ik bedoel dan vooral op gebied van onderhoud... mag ook in NL zijn hoor.
                                      Gaat Scoobysimon ook niet met zijn Lambo bij een onafhankelijke garage in het Leuvense die vooral Lambo/Ferrari/... doet? Of heb ik dat mis?

Ivm onderhoud bij Monza: vraag eens aan Matteo, hij kent iemand die daar op onderhoud gaat.

Comment

• ICM ging bij Monza met hun F430..

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                        Over de prijzen van de werkuren:

Uit dit topic:

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• 2 banden en een klein onderhoud voor 2K ... valt veel beter mee dan ik verwacht had ..

Comment

Working...
                                          X