Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Meer lekkers!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
      Straks eens lezen.

Comment

• Ferrari Mille Miglia event in een 599GTO

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ongelooflijk toch, dat er nog zulke dingen worden geproduceerd voor één persoon. Op zich niet dermate afwijkend van de 599 GTB, maar toch erg knap. De velgen zijn wel echt niet mijn ding.

De vorige Superamerica, op basis van de 575, dat lijkt me overigens een uitermate goed investeringsobject. Nieuw gingen ze aan dik 250k de deur uit, en nu vind je ze rond de 160 à 170k. Niet bepaald een koopje, maar ik schat dat ze niet onder de 150k gaan. 't Is iets waar maar 400 stuks van zijn gemaakt, en een cabrio (of gelijkaardig) gaat altijd meer. Althans, dat zie je toch bij de klassieke Ferrari's.

Comment

http://www.autoblog.nl/archive/2011/...uperamerica-45

Ongelooflijk toch, dat er nog zulke dingen worden geproduceerd voor één persoon. Op zich niet dermate afwijkend van de 599 GTB, maar toch erg knap. De velgen zijn wel echt niet mijn ding.

De vorige Superamerica, op basis van de 575, dat lijkt me overigens een uitermate goed investeringsobject. Nieuw gingen ze aan dik 250k de deur uit, en nu vind je ze rond de 160 à 170k. Niet bepaald een koopje, maar ik schat dat ze niet onder de 150k gaan. 't Is iets waar maar 400 stuks van zijn gemaakt, en een cabrio (of gelijkaardig) gaat altijd meer. Althans, dat zie je toch bij de klassieke Ferrari's.
            als ik morgen tijd heb probeer ik er al wat aandacht aan te besteden, anders zal dat wel een zaterdag of zondag gebeuren

en is in de laatste jaren nu niet bepaald de enige custom build ferrari éh

ik moet zeggen dat de 575 Superamerica nu geen al te goede investering is geweest, als 2de hands gaat ie interesanter zijn
            Maar ik verwacht hetzelfde met de 599 GTO, de Aperta daarentegen heb ik toch betere hoop voor
            Zat vandeweek nog met iemand aan tafel die op de zijne nu aan het wachten is

en ga er niet vanuit dat cabrio altijd meer oplevert, er zijn daarvoor meerdere factoren éh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
              als ik morgen tijd heb probeer ik er al wat aandacht aan te besteden, anders zal dat wel een zaterdag of zondag gebeuren

ik moet zeggen dat de 575 Superamerica nu geen al te goede investering is geweest, als 2de hands gaat ie interesanter zijn
              Maar ik verwacht hetzelfde met de 599 GTO, de Aperta daarentegen heb ik toch betere hoop voor
              Zat vandeweek nog met iemand aan tafel die op de zijne nu aan het wachten is

en ga er niet vanuit dat cabrio altijd meer oplevert, er zijn daarvoor meerdere factoren éh
              Inderdaad, niet de enige one-off Ferrari, maar ik vind het knap dat in de huidige maatschappij van eenheidsworsten er toch nog moeite wordt gedaan om aan de wensen van de klant tegemoet te komen. Je mag 'r zéker en vast wat foto's van nemen, vooral het interieur interesseert me aangezien daar nog niks van te zien is.

Als je de 575 Superamerica nieuw had gekocht zit je nu idd met een serieus in waarde gedaalde auto, maar ik denk dat ze niet erg veel 'rek' meer hebben naar onder toe. Misschien gaan ze tot 150k, maar lager denk ik niet. Daarom lijkt me het niet zo'n slechte investering. Nu, dan wel over pakweg een jaartje of twee.

En dat niet alleen het cabrio-feit determinerend is voor een hogere waarde is logisch, maar toch lijkt me zulks van groot belang. Natuurlijk scheren alle geliefde modellen hoge toppen, maar van de 550/575 zijn er hoop en al 848 stuks gemaakt met wat lucht op je hoofd en van alle modellen in die range is dat -naar ik heb gevonden- 5700. Da's niet overdreven veel, en exclusiviteit speelt ook een rol hé. Heb je dan nog eentje met een leuke kleur, dan zit het helemaal snor.
              Ik denk oprecht dat het een goeie investering zou zijn, maar echt cheap is het niet he.

Comment

Inderdaad, niet de enige one-off Ferrari, maar ik vind het knap dat in de huidige maatschappij van eenheidsworsten er toch nog moeite wordt gedaan om aan de wensen van de klant tegemoet te komen. Je mag 'r zéker en vast wat foto's van nemen, vooral het interieur interesseert me aangezien daar nog niks van te zien is.

Als je de 575 Superamerica nieuw had gekocht zit je nu idd met een serieus in waarde gedaalde auto, maar ik denk dat ze niet erg veel 'rek' meer hebben naar onder toe. Misschien gaan ze tot 150k, maar lager denk ik niet. Daarom lijkt me het niet zo'n slechte investering. Nu, dan wel over pakweg een jaartje of twee.

En dat niet alleen het cabrio-feit determinerend is voor een hogere waarde is logisch, maar toch lijkt me zulks van groot belang. Natuurlijk scheren alle geliefde modellen hoge toppen, maar van de 550/575 zijn er hoop en al 848 stuks gemaakt met wat lucht op je hoofd en van alle modellen in die range is dat -naar ik heb gevonden- 5700. Da's niet overdreven veel, en exclusiviteit speelt ook een rol hé. Heb je dan nog eentje met een leuke kleur, dan zit het helemaal snor.
                Ik denk oprecht dat het een goeie investering zou zijn, maar echt cheap is het niet he.
                Het probleem is dat je wel weet wat het aanbod is maar je eigenlijk geen idee hebt wat de vraag zal zijn in de toekomst.
                Eerlijk gezegd lijkt me dat niet een model waar er een enorme vraag naar zal zijn.

Comment

• Die oude Ferrari's blijven toch maar vreemde dingen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    Die oude Ferrari's blijven toch maar vreemde dingen..
                    Hoezo ?
                    Ik vind jou smaak eerder vreemd
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                      Dit schijnt al SP9 te zijn. Hopelijk komen 3 t.e.m. 8 ook nog eens boven water.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Het probleem is dat je wel weet wat het aanbod is maar je eigenlijk geen idee hebt wat de vraag zal zijn in de toekomst.
                        Eerlijk gezegd lijkt me dat niet een model waar er een enorme vraag naar zal zijn.
                        Could be. Anderzijds: geen vierzitter (die zijn algemeen ietsje minder geliefd), V12, gelimiteerd, algemeen gezien toch een erg knap model, benaming heeft 'ie ook mee, de motor waar de 575 van afgeleid is moet een parel zijn gezien de prijzen die de 550 heeft gekregen in 2000-2001.
                        Anderzijds: geen race-pedigree, niet érg uitzonderlijk, en al zeker geen 'extreme' koetswerkvarianten, een GT eerder dan iets vinnigs...

't Is een beetje koffiedik kijken, maar mij lijkt het alvast interessant. Best nog een jaartje of twee wachten, ze zullen nog wel een klein stukje dalen.

Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                        Dit schijnt al SP9 te zijn. Hopelijk komen 3 t.e.m. 8 ook nog eens boven water.
                        SP = Special Project oid.?

Comment

SP = Special Project oid.?
                          Ja. SP1 was die rode F430 door Fioravanti, en SP2 zou die gouden P540 Superfast Aperta moeten zijn, maar de anderen...

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hoeveel exemplaren zijn er van de 430Scuderia eigenlijk gebouwd? Was deze ook gelimiteerd zoals de 360 CS op 800 ( of 1300 zoals sommige zeggen )
                              BMW X5 45e

Comment

• De 430 Scuderia was niet gelimiteerd, de 16M wel. Van de 430 Scuderia en de 16M samen werden er zo'n 3000 geproduceerd en de 16M was gelimiteerd op 499 exemplaren. Een goede 2500 Scuderia's dus.

Comment

• Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                    De 430 Scuderia was niet gelimiteerd, de 16M wel. Van de 430 Scuderia en de 16M samen werden er zo'n 3000 geproduceerd en de 16M was gelimiteerd op 499 exemplaren. Een goede 2500 Scuderia's dus.
                                    Ah ok bedankt. Zo'n 16M zie ik nog wel zitten

Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten

Zo valt hij nog mee in profiel, maar langs achter zijn ze toch mislukt de huidige ferrari's imo
                                    BMW X5 45e

Comment

• Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                        + YouTube Video
                                        die passagier heeft meerdere orgasmes me dunkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                          Hoezo ?
                                          Ik vind jou smaak eerder vreemd

Dit is ronduit lelijk En die rode 250 heeft rare proporties. Verder weinig slechts te melden

Comment

Working...
                                          X