Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Ongelooflijk toch, dat er nog zulke dingen worden geproduceerd voor één persoon. Op zich niet dermate afwijkend van de 599 GTB, maar toch erg knap. De velgen zijn wel echt niet mijn ding.
De vorige Superamerica, op basis van de 575, dat lijkt me overigens een uitermate goed investeringsobject. Nieuw gingen ze aan dik 250k de deur uit, en nu vind je ze rond de 160 à 170k. Niet bepaald een koopje, maar ik schat dat ze niet onder de 150k gaan. 't Is iets waar maar 400 stuks van zijn gemaakt, en een cabrio (of gelijkaardig) gaat altijd meer. Althans, dat zie je toch bij de klassieke Ferrari's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichtenhttp://www.autoblog.nl/archive/2011/...uperamerica-45
Ongelooflijk toch, dat er nog zulke dingen worden geproduceerd voor één persoon. Op zich niet dermate afwijkend van de 599 GTB, maar toch erg knap. De velgen zijn wel echt niet mijn ding.
De vorige Superamerica, op basis van de 575, dat lijkt me overigens een uitermate goed investeringsobject. Nieuw gingen ze aan dik 250k de deur uit, en nu vind je ze rond de 160 à 170k. Niet bepaald een koopje, maar ik schat dat ze niet onder de 150k gaan. 't Is iets waar maar 400 stuks van zijn gemaakt, en een cabrio (of gelijkaardig) gaat altijd meer. Althans, dat zie je toch bij de klassieke Ferrari's.
en is in de laatste jaren nu niet bepaald de enige custom build ferrari éh
ik moet zeggen dat de 575 Superamerica nu geen al te goede investering is geweest, als 2de hands gaat ie interesanter zijn
Maar ik verwacht hetzelfde met de 599 GTO, de Aperta daarentegen heb ik toch betere hoop voor
Zat vandeweek nog met iemand aan tafel die op de zijne nu aan het wachten is
en ga er niet vanuit dat cabrio altijd meer oplevert, er zijn daarvoor meerdere factoren éh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenals ik morgen tijd heb probeer ik er al wat aandacht aan te besteden, anders zal dat wel een zaterdag of zondag gebeuren
en is in de laatste jaren nu niet bepaald de enige custom build ferrari éh
ik moet zeggen dat de 575 Superamerica nu geen al te goede investering is geweest, als 2de hands gaat ie interesanter zijn
Maar ik verwacht hetzelfde met de 599 GTO, de Aperta daarentegen heb ik toch betere hoop voor
Zat vandeweek nog met iemand aan tafel die op de zijne nu aan het wachten is
en ga er niet vanuit dat cabrio altijd meer oplevert, er zijn daarvoor meerdere factoren éh
Als je de 575 Superamerica nieuw had gekocht zit je nu idd met een serieus in waarde gedaalde auto, maar ik denk dat ze niet erg veel 'rek' meer hebben naar onder toe. Misschien gaan ze tot 150k, maar lager denk ik niet. Daarom lijkt me het niet zo'n slechte investering. Nu, dan wel over pakweg een jaartje of twee.
En dat niet alleen het cabrio-feit determinerend is voor een hogere waarde is logisch, maar toch lijkt me zulks van groot belang. Natuurlijk scheren alle geliefde modellen hoge toppen, maar van de 550/575 zijn er hoop en al 848 stuks gemaakt met wat lucht op je hoofd en van alle modellen in die range is dat -naar ik heb gevonden- 5700. Da's niet overdreven veel, en exclusiviteit speelt ook een rol hé. Heb je dan nog eentje met een leuke kleur, dan zit het helemaal snor.
Ik denk oprecht dat het een goeie investering zou zijn, maar echt cheap is het niet he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenInderdaad, niet de enige one-off Ferrari, maar ik vind het knap dat in de huidige maatschappij van eenheidsworsten er toch nog moeite wordt gedaan om aan de wensen van de klant tegemoet te komen. Je mag 'r zéker en vast wat foto's van nemen, vooral het interieur interesseert me aangezien daar nog niks van te zien is.
Als je de 575 Superamerica nieuw had gekocht zit je nu idd met een serieus in waarde gedaalde auto, maar ik denk dat ze niet erg veel 'rek' meer hebben naar onder toe. Misschien gaan ze tot 150k, maar lager denk ik niet. Daarom lijkt me het niet zo'n slechte investering. Nu, dan wel over pakweg een jaartje of twee.
En dat niet alleen het cabrio-feit determinerend is voor een hogere waarde is logisch, maar toch lijkt me zulks van groot belang. Natuurlijk scheren alle geliefde modellen hoge toppen, maar van de 550/575 zijn er hoop en al 848 stuks gemaakt met wat lucht op je hoofd en van alle modellen in die range is dat -naar ik heb gevonden- 5700. Da's niet overdreven veel, en exclusiviteit speelt ook een rol hé. Heb je dan nog eentje met een leuke kleur, dan zit het helemaal snor.
Ik denk oprecht dat het een goeie investering zou zijn, maar echt cheap is het niet he.
Eerlijk gezegd lijkt me dat niet een model waar er een enorme vraag naar zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDie oude Ferrari's blijven toch maar vreemde dingen..
Ik vind jou smaak eerder vreemd2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenen is in de laatste jaren nu niet bepaald de enige custom build ferrari éh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHet probleem is dat je wel weet wat het aanbod is maar je eigenlijk geen idee hebt wat de vraag zal zijn in de toekomst.
Eerlijk gezegd lijkt me dat niet een model waar er een enorme vraag naar zal zijn.
Anderzijds: geen race-pedigree, niet érg uitzonderlijk, en al zeker geen 'extreme' koetswerkvarianten, een GT eerder dan iets vinnigs...
't Is een beetje koffiedik kijken, maar mij lijkt het alvast interessant. Best nog een jaartje of twee wachten, ze zullen nog wel een klein stukje dalen.
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenDit schijnt al SP9 te zijn. Hopelijk komen 3 t.e.m. 8 ook nog eens boven water.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenSP = Special Project oid.?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDe 430 Scuderia was niet gelimiteerd, de 16M wel. Van de 430 Scuderia en de 16M samen werden er zo'n 3000 geproduceerd en de 16M was gelimiteerd op 499 exemplaren. Een goede 2500 Scuderia's dus.
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHoezo ?
Ik vind jou smaak eerder vreemd
Dit is ronduit lelijk En die rode 250 heeft rare proporties. Verder weinig slechts te melden
Comment
Comment