Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• 599 GTO

Comment

• Comment

• In feite, als je 't goed bekijkt is de 599 GTO toch een schitterend & veelzijdig ding.
          Erg knap, althans voor mij één van de knapste Ferrari's die de laatste tijd van de band zijn gerold.
          En dan de verschillende dingen die ze 'r mee doen: een GT, een pure racer, een road-going 'racer' (nuja, de GTO heeft toch een zekere hoeveelheid race-pedigree, alleen al de naam), hell zelfs een cabrio/targa is er van gemaakt.

Comment

• Last edited by GinoV; 28/05/2011, 22:06.
            Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten

Dikke kont die 430

En die 360CS mag van mij naast de All time greats staan zoals de 250 GTO, 288GTO en de F40
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                599 GTO

zo knap!

Comment

• Knappe 16m.
                  Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    En die 360CS mag van mij naast de All time greats staan zoals de 250 GTO, 288GTO en de F40
                    Zeer zeker .

Comment

• Gisteren van mijn madam een boek over de geschiedenis van ferrari gekregen, jammer dat het in het Engels is maar ik ben er toch content mee
                      BMW X5 45e

Comment

• Knapste Ferrari van het moment. Eerste keer dat ik hem van zo dicht bij gezien heb

Comment

• Amai , van de 599GTO rijden er precies al wat rond

Comment

• GTO
                            Mr Drift

Comment

• Moest ik ooit het geluk te hebben een klassieke Ferrari (of eender welke andere waardevolle klassieker) in bezit te hebben, en 't ding behoeft wat oplapwerk of een volledige restauratie, dan zou dit bedrijf zeker en vast in aanmerking komen:

Wat een vakmanschap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                                Knapste Ferrari van het moment. Eerste keer dat ik hem van zo dicht bij gezien heb
                                Eigenaar heeft ook een 612, zo'n speciale reeks. En zou de eerste 458 Spyder besteld hebben in BE.
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• De 612 is toch gewoon two tone met een Tubi?
                                  Mr Drift

Comment

• Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Eigenaar heeft ook een 612, zo'n speciale reeks. En zou de eerste 458 Spyder besteld hebben in BE.
                                      De 458 spyder is toch nog niet voorgesteld? en is blijkbaar met een hard top
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        en is blijkbaar met een hard top
                                        Heb je hier een bron van?
                                        Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                          Heb je hier een bron van?
                                          Voor zover deze echt betrouwbare bronnen zijn

BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X