Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
In feite, als je 't goed bekijkt is de 599 GTO toch een schitterend & veelzijdig ding.
Erg knap, althans voor mij één van de knapste Ferrari's die de laatste tijd van de band zijn gerold.
En dan de verschillende dingen die ze 'r mee doen: een GT, een pure racer, een road-going 'racer' (nuja, de GTO heeft toch een zekere hoeveelheid race-pedigree, alleen al de naam), hell zelfs een cabrio/targa is er van gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
En die 360CS mag van mij naast de All time greats staan zoals de 250 GTO, 288GTO en de F40BMW X5 45e
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEn die 360CS mag van mij naast de All time greats staan zoals de 250 GTO, 288GTO en de F40
Comment
-
Moest ik ooit het geluk te hebben een klassieke Ferrari (of eender welke andere waardevolle klassieker) in bezit te hebben, en 't ding behoeft wat oplapwerk of een volledige restauratie, dan zou dit bedrijf zeker en vast in aanmerking komen:
Wat een vakmanschap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenKnapste Ferrari van het moment. Eerste keer dat ik hem van zo dicht bij gezien heb
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenEigenaar heeft ook een 612, zo'n speciale reeks. En zou de eerste 458 Spyder besteld hebben in BE.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenen is blijkbaar met een hard topMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenHeb je hier een bron van?
BMW X5 45e
Comment
Comment