Serieuze verschijning! Valt op: Eindelijk eens ne normale mens, hij heeft geen gepersonaliseerde nummerplaat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
-
Prachtige autos allemaal!! Ik vind de california zon lekkere bak! Maar het zal wel bij dromen blijven zeker.. (of grand tourismo 5)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Pebble beach
Die twee eerste zijn beide 250 GTO's, veronderstel ik.
Maar ik het front vind je een heel pak verschillen: radiatorroostertje, sleuven/gaten langs de mistlichten, kleine ronde lampjes net naast de grote koplampen... Duidt dat op verschillende bouwjaren? Of gaat het eerder om 330 GTO?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk zou daar ooit erg graag op aanwezig willen zijn.
Maar ik het front vind je een heel pak verschillen: radiatorroostertje, sleuven/gaten langs de mistlichten, kleine ronde lampjes net naast de grote koplampen... Duidt dat op verschillende bouwjaren? Of gaat het eerder om 330 GTO?
Het zou best kunnen dat de neus gewoon een beetje mislukt is bij de verbouwing in de jaren '70.
Maar er zijn inderdaad wel redelijk wat detailverschillen tussen GTO's onderling.
330GTO's kan je meestal herkennen aan de ronde mistlichten in de snuit ipv van rechthoekige bij de 250, en een grotere bult op de motorkap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten458 Spider:
Ik ben nooit fan van de looks van de 458 geweest, maar wat ze hiermee klaarspelen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk zou daar ooit erg graag op aanwezig willen zijn.
vandaag op Laguna ook "maar" 8 in de speciale GTO klasse op de baan
Comment
Comment