Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

perfectie!
    een GT3RS of gallardo zullen mss sneller of beter zijn, maar met zoon geluid wil ik gerust laatst zijn
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      perfectie!
      een GT3RS of gallardo zullen mss sneller of beter zijn, maar met zoon geluid wil ik gerust laatst zijn
      ik twijfel geen minuut en ga meteen voor zo'n scuderia, heb nog geen ander auto geluid gehoord dat daar aan kan tippen. Nog even filmpje erbij zetten:

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
        ik twijfel geen minuut en ga meteen voor zo'n scuderia, heb nog geen ander auto geluid gehoord dat daar aan kan tippen. Nog even filmpje erbij zetten:

Lol die mense die omkijken Ik heb wel al beter gehoord een Pagani Zonda C12 in Saint-Tropez. Die was volledig zwart & ik dacht eerst dat het een batmobiel was (ja ik was nog klein).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
          Lol die mense die omkijken Ik heb wel al beter gehoord een Pagani Zonda C12 in Saint-Tropez. Die was volledig zwart & ik dacht eerst dat het een batmobiel was (ja ik was nog klein).
          ja een zonda klinkt ook niet slecht toch vind ik een scuderia nog vetter klinken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PABLO GOVAERTS Bekijk Berichten
            ja een zonda klinkt ook niet slecht toch vind ik een scuderia nog vetter klinken
            Ja, deze klinkt ook zeer goed. Natuurlijk als je naar de prijzen gaat kijken, zou ik al zeer gelukkige zijn met de scud

Comment

• Schitterende wagen zo een F430Scuderia ! Sound: er zijn veel wagens met prachtige sounds in die prijsklasse. Zou niet weten wat het knapst "klinkt"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                Schitterende wagen zo een F430Scuderia ! Sound: er zijn veel wagens met prachtige sounds in die prijsklasse. Zou niet weten wat het knapst "klinkt"
                Tvalt denk ik te zien wat voor een geluid je wilt, een puur geluid als een muscle car of meer zo een hogere toon als de Scuderia. De sound die ze allebei wat combineert zijn Maserati's die klinken ook echt zeer goed.

Comment

• ik denk dat dat vooral persoonlijk is. Ik heb het niet voor het V10 geluid van de gallardo, maar wel voor de schreeuwerige V8 van Zo'n scuderia.

Dit geluid en dan het V8 geluid uit een AMG model zijn voor mij toch wel de bestklinkende motoren op de markt voor het moment.
                  Last edited by kefkie; 07/08/2012, 16:51.
                  BMW X5 45e

Comment

• Ben ook eerder voor V8 dan V10 of een racy afgestelde V6 kan ook nog net. Maar heb zelfs knappe sounds van 4 cyl gehoord ook !

Comment

ik denk dat dat vooral persoonlijk is. Ik heb het niet voor het V10 geluid van de gallardo, maar wel voor de schreeuwerige V8 van Zo'n scuderia.
                      een larini onder die gallardo en dat klinkt al veel beter

Comment

• Ferrari 250 California LWB spyder competitzione.
                        3ltr V12 met 270pk

Er zijn 50 LWB california spyders gebouwd en slechts 9 hiervan zijn uitgerust met aluminium chassis.
                        Deze ferrari is nummer 45 van de 50 en is uitgerust met Testa rossa uitrusting zoals remschijven, hoge compressie motor, 40DCL6 carburateurs en dunlop banden.
                        BMW X5 45e

Comment

• 330 GTO

een 250 GTO body met de 4 liter superamerica motor met 400pk. de wielbasis is verlengt tot 2420mm.
                          Na Lemans 3765LM waar Lorenzo Bardini en Mike Parkes aan het stuur zater van deze auto, hebben ze er terug een 3 liter ingestoken omdat de 4 liter overvehit geraakte tijdens te race.

er zijn 2 raceversies van gebouwd en 1 straat versie in opdracht van Michel Paul Cavalier.
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                            Die velgen daarop zijn echt prachtig.

@Yannick: Mooie foto's op flickr! Doe je goed.
                            Bedankt!
                            Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            perfectie!
                            ²

Comment

• afgelopen zondag naar Sluis en Knokke geweest... in Sluis was één bepaald restaurant overspoeld door Ferrari's!! Echt een machtig zicht, jammergenoeg geen fotos van getrokken
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Vandaag mijn eerste Enzo gezien, en dat op 2km van mijn deur
                                BMW X5 45e

Comment

Vandaag mijn eerste Enzo gezien, en dat op 2km van mijn deur
                                  ik heb al eens 1ne in zuid-amerika (chili) gezien, tot nu toe nog altijd geen 2de gespot

Comment

• Mijne was in Saint-Tropez, Enzo had pech & stond op de pechstrook. De man was iets met een fles water aan het doen in het motor compartiment, en zijn veel jongere vriendin zat daar maar saai te wezen op de kant

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Jammer dat de eigenaars meestal zo asociaal zijn, getuige het laatste voorval in onderstaande link.

Check out my Instagram - http://www.instagram.com/damrys7For inquires (non exclusive license) please see email in the about section of my channel, or send a ...

Comment

• Die reacties op da filmke
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X