Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En dan 1000 euro per maand verzekering en 500 euro per maand onderhoud ....
    Hopelijk lukt het u wel!
    IRIDIUM
    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
    Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
      En dan 1000 euro per maand verzekering en 500 euro per maand onderhoud ....
      Hopelijk lukt het u wel!
      wtf 1000 per maand aan verzekering?
      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Ffkes overdrijven

Mijn buur heeft een 575 en betaald 5000€ verzekering en een goei 1500€ aan onderhoud.
        BMW X5 45e

Comment

• En heeft hij die nieuw gekocht? Want verzekeringsmaatschappijen kijken naar factuurbedrag en kan u zeggen dat ik al zoveel betaal voor mijn dieseltje. Ook rekening houden met forfaitaire bedragen bij schade en diefstal. Op zo wagens zou ik me daar toch niet laten aan kennen.

tracer 1000 euro exl + abonnement per maand
          IRIDIUM
          Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
          Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Ffkes overdrijven

Mijn buur heeft een 575 en betaald 5000€ verzekering en een goei 1500€ aan onderhoud.
            Ik dacht ff "daar gaat men droom" als ik die verzekering zag. ge moogt dat ne mens niet aandoen he manne allez pfffffff

Comment

En heeft hij die nieuw gekocht? Want verzekeringsmaatschappijen kijken naar factuurbedrag en kan u zeggen dat ik al zoveel betaal voor mijn dieseltje. Ook rekening houden met forfaitaire bedragen bij schade en diefstal. Op zo wagens zou ik me daar toch niet laten aan kennen.

Ik dacht ook dat vele wagens in de winter ook gewoon uitgeschreven stonden om net geen belastingen en verzekering te betalen?
              Of anders een kilometerverzekering, LOL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                ik geef je weinig hoop

de meeste die ik ken die dit kunnen betalen hebben VEEL minder gewerkt dan doorsnee burger !
                allemaal de lotto gewonnen?

Comment

• Comment

En heeft hij die nieuw gekocht? Want verzekeringsmaatschappijen kijken naar factuurbedrag en kan u zeggen dat ik al zoveel betaal voor mijn dieseltje. Ook rekening houden met forfaitaire bedragen bij schade en diefstal. Op zo wagens zou ik me daar toch niet laten aan kennen.

nieuw weet ik niet, rijdt er toch al een jaar of 8 mee rond denkik.
                    en de verzekeringen houden toch altijd rekening met de nieuwprijs? was bij mij toch zo.

Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                    Ik dacht ook dat vele wagens in de winter ook gewoon uitgeschreven stonden om net geen belastingen en verzekering te betalen?
                    Of anders een kilometerverzekering, LOL
                    de 575 is zijn daily, heeft ook nog een -heel- oude ferrari voor in het weekend staan.
                    BMW X5 45e

Comment

• Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• wow leuk dat het ook zo gebruikt wordt

Comment

• Klinkt toch echt zalig zo'n V12.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Burning Rubber by Thomas van Rooij, on Flickr

Comment

• Moest iemand zin hebben om eens met een F355 Spider of 550 Maranello te rijden.
                              Ik heb verschillende dagen een van deze vastgelegd om namiddag te huren (wel met begeleiding naast u).
                              Zaterdag 6 april en zaterdag 18 mei Ferrari 355 Spider.Zaterdag 20 april voor de Ferrari 550 Maranello

Zaterdag 15 juni Viper RT10
                              Mogelijkheid om 30 min of 60 min zelf te rijden. (voor info stuur maar PM)
                              Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                              www.musclecarrent.be

Comment

• pm
                                BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        Ik blijf het nog altijd geen superschoonheid vinden..
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Ik blijf het nog altijd geen superschoonheid vinden..
                                          F430 is zoveel mooier.
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X