Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En heeft hij die nieuw gekocht? Want verzekeringsmaatschappijen kijken naar factuurbedrag en kan u zeggen dat ik al zoveel betaal voor mijn dieseltje. Ook rekening houden met forfaitaire bedragen bij schade en diefstal. Op zo wagens zou ik me daar toch niet laten aan kennen.
En heeft hij die nieuw gekocht? Want verzekeringsmaatschappijen kijken naar factuurbedrag en kan u zeggen dat ik al zoveel betaal voor mijn dieseltje. Ook rekening houden met forfaitaire bedragen bij schade en diefstal. Op zo wagens zou ik me daar toch niet laten aan kennen.
tracer 1000 euro exl + abonnement per maand
Ik dacht ook dat vele wagens in de winter ook gewoon uitgeschreven stonden om net geen belastingen en verzekering te betalen?
Of anders een kilometerverzekering, LOL
tracer 1000 euro exl + abonnement per maand
nieuw weet ik niet, rijdt er toch al een jaar of 8 mee rond denkik.
en de verzekeringen houden toch altijd rekening met de nieuwprijs? was bij mij toch zo.
Ik dacht ook dat vele wagens in de winter ook gewoon uitgeschreven stonden om net geen belastingen en verzekering te betalen?
Of anders een kilometerverzekering, LOL
de 575 is zijn daily, heeft ook nog een -heel- oude ferrari voor in het weekend staan.
Moest iemand zin hebben om eens met een F355 Spider of 550 Maranello te rijden.
Ik heb verschillende dagen een van deze vastgelegd om namiddag te huren (wel met begeleiding naast u).
Zaterdag 6 april en zaterdag 18 mei Ferrari 355 Spider.Zaterdag 20 april voor de Ferrari 550 Maranello
Zaterdag 15 juni Viper RT10
Mogelijkheid om 30 min of 60 min zelf te rijden. (voor info stuur maar PM)
Comment