Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk BerichtenRit gedaan met 550 Maranello en F355 Spider. Persoonlijk is de 550 Maranello de leukste om mee te rijden
[ATTACH=CONFIG]96569[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]96570[/ATTACH]
Als ik morgen een zou kopen: "gewone" 430 heeft het allemaal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenEn wat geeft dat zo eens met Ferrari's kunnen rijden? Een speciaal gevoel?
Oorspronkelijk geplaatst door Alx Bekijk BerichtenNice! Wel twee totaal verschillende wagens natuurlijk. De V12 perfect voor een langere rit, de V8 voor zomerse funkilometers. Keuzes... je zou ze eigenlijk beiden moeten hebben
Persoonlijk heb ik dan weer iets meer met de F355.Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
-
Maranello, 355 en 458!
Mankeer dan wel 'n top-down
Comment
-
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Massa zit precies veel meer op zijn gemak dan Alonzo (zeker in de bochten), zowel in het 1ste deel als passagier als in het 2de deel aan het stuur.
Comment
-
Iemand wist mij hier te zeggen dat Ferrari de (meeste) verkooppunten in Europa opdoekt. Klopt dit, want heb hier nog niets van gehoord of gelezen voor de rest? De verkoop zou direct via Italië verlopen ... bizar. Uit kostenoogpunt wel begrijpelijk. Maar wat dan met onderhoud?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenIemand wist mij hier te zeggen dat Ferrari de (meeste) verkooppunten in Europa opdoekt. Klopt dit, want heb hier nog niets van gehoord of gelezen voor de rest? De verkoop zou direct via Italië verlopen ... bizar. Uit kostenoogpunt wel begrijpelijk. Maar wat dan met onderhoud?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenIemand wist mij hier te zeggen dat Ferrari de (meeste) verkooppunten in Europa opdoekt. Klopt dit, want heb hier nog niets van gehoord of gelezen voor de rest? De verkoop zou direct via Italië verlopen ... bizar. Uit kostenoogpunt wel begrijpelijk. Maar wat dan met onderhoud?
Comment
Comment