Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
      zalig, enzo en F40
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
        Rit gedaan met 550 Maranello en F355 Spider. Persoonlijk is de 550 Maranello de leukste om mee te rijden

[ATTACH=CONFIG]96569[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]96570[/ATTACH]
        Vorig jaar ook met de 550 gereden en ik vond het wat tegenvallen. Ideaal om me naar het zuiden te rijden, maar niet de echte rijderswagen. Ook de 348 vond ik tegenvallen. Maar de 430, 430 scuderia en de 458 challenge maken het allemaal goed (niet van mij, maar van een zeer goede vriend en al een paar duizend km mee gereden verdeeld over de 3).

Als ik morgen een zou kopen: "gewone" 430 heeft het allemaal!

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wat een kleuren, wat een karakter

Comment

• Comment

• My God, dat mat grijs accentueert de lijnen goed

schitterende foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                  En wat geeft dat zo eens met Ferrari's kunnen rijden? Een speciaal gevoel?
                  Heb vroeger is 2 x met 575 Maranello gaan rijden (maar is al bijna 10 jaar geleden denk k) , laatste 4-5 jaar af en toe met verschillende Porsche's voor wegbrengen/ophalen van wagens voor verhuurbedrijf. K vond het heel leuk om te doen omdat deze wagens in aankoop niet binnen de mogelijkheden zitten , en ik er toch eens wilde mee rijden. Binnen 2 weken nog met een Dodge Viper RT10 en nog eens met de F355 Spider rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door Alx Bekijk Berichten
                  Nice! Wel twee totaal verschillende wagens natuurlijk. De V12 perfect voor een langere rit, de V8 voor zomerse funkilometers. Keuzes... je zou ze eigenlijk beiden moeten hebben
                  Persoonlijk heb ik dan weer iets meer met de F355.
                  Moest k moeten kiezen zou k t niet echt weten , al ben k meer cabrio liefhebber zou k toch eerder de 550 kiezen.
                  Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                  www.musclecarrent.be

Comment

• Comment

• Welke kiezen jullie?

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• 355. Mooiste Ferrari van de laatste 20j.

Comment

• F430 Scuderia! vindt ik de mooiste van de hoop en het geluid bezorgt me steeds kippevel

Comment

• Dino 246GTS

Comment

• Als daily de 458 voor op circuit de 430 scuderia.
                              Mr Drift

Comment

• Maranello, 355 en 458!

Mankeer dan wel 'n top-down

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Massa zit precies veel meer op zijn gemak dan Alonzo (zeker in de bochten), zowel in het 1ste deel als passagier als in het 2de deel aan het stuur.

Comment

• Iemand wist mij hier te zeggen dat Ferrari de (meeste) verkooppunten in Europa opdoekt. Klopt dit, want heb hier nog niets van gehoord of gelezen voor de rest? De verkoop zou direct via Italië verlopen ... bizar. Uit kostenoogpunt wel begrijpelijk. Maar wat dan met onderhoud?

Comment

• John Lennon's Ferrari.

Lappen gemacht, Ferrari gekauft – Rockstar müsste man sein... Direkt am Tag seiner Führerscheinprüfung kaufte Ober-Beatle John Lennon († 40) einen Ferrar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
                                        Iemand wist mij hier te zeggen dat Ferrari de (meeste) verkooppunten in Europa opdoekt. Klopt dit, want heb hier nog niets van gehoord of gelezen voor de rest? De verkoop zou direct via Italië verlopen ... bizar. Uit kostenoogpunt wel begrijpelijk. Maar wat dan met onderhoud?
                                        Verkoop en onderhoud zijn twee verschillende dingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
                                          Iemand wist mij hier te zeggen dat Ferrari de (meeste) verkooppunten in Europa opdoekt. Klopt dit, want heb hier nog niets van gehoord of gelezen voor de rest? De verkoop zou direct via Italië verlopen ... bizar. Uit kostenoogpunt wel begrijpelijk. Maar wat dan met onderhoud?
                                          In 2008 schreef men al dat Ferrari het dealer-netwerk wou verkleinen.

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

Working...
                                          X