is een replica
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAirbags zijn ook afgegaan. En op het eerste zicht is die Golf in fout, die draait een zijstraat in.
Die verzekering gaat lachen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDat lijkt zo omdat die golf al op zijn vak staat, is twee richtingen.
Comment
-
als we per ferrari een golf opofferen...
zulke remmen en banden onder die ferrari en nog nie kunnen stoppen. op lage snelheden staat zoiets toch redelijk snel stil?? ook al zou die golf in fout zijn, je moet ten alle tijde kunnen stoppen voor hindernissen. ik heb ook al een paar keer mogen remmen voor randdebielen die in fout zijn. ik rijd er toch ook niet tegen. ik heb dan nog nadeel dat mijn auto zwaar is en geen goei remmen/banden combo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenals we per ferrari een golf opofferen...
zulke remmen en banden onder die ferrari en nog nie kunnen stoppen. op lage snelheden staat zoiets toch redelijk snel stil?? ook al zou die golf in fout zijn, je moet ten alle tijde kunnen stoppen voor hindernissen. ik heb ook al een paar keer mogen remmen voor randdebielen die in fout zijn. ik rijd er toch ook niet tegen. ik heb dan nog nadeel dat mijn auto zwaar is en geen goei remmen/banden combo
Comment
-
Zal ook wel kwestie van te snel rijden door Ferrari rijder geweest zijn waardoor de bestuurder van de Golf de situatie verkeerd heeft ingeschat.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
rubberen strepen bij de voor en achter bumper;
het subframe is aangepast om crashes tegen 50km/u beter aan te kunnen;
er zit een aluminium naftbak in;
de deuren zijn verstevigd en verzwaard;
andere katalysator en andere weber-Marelli ecu.
Daardoor is de US F40 115-120kg zwaarder dan onze F40's
omdat verschil te compenseren werd de motor door ferrari wat aangepast tot 515pk en 574Nm kopppel ipv 478pk in een europese F40.BMW X5 45e
Comment
-
Novitec Rosso F12 right? Dikke uitvoering vind ik wel.
Ferrari 458 Italia by poolhaas1, on Flickr
Ferrari 458 Italia by poolhaas1, on Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEn wat weegt zo'n F40 normaal gesproken ergens rond de 1250 Kg. ?BMW X5 45e
Comment
Comment