Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• is een replica

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Airbags zijn ook afgegaan. En op het eerste zicht is die Golf in fout, die draait een zijstraat in.
      Die verzekering gaat lachen.
      Volgens mij rijdt die ferrari in verkeerde richting...

Comment

• Dat lijkt zo omdat die golf al op zijn vak staat, is twee richtingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Dat lijkt zo omdat die golf al op zijn vak staat, is twee richtingen.
          Tzou kunnen, ma mijn visie kan ook kloppen alhoewel het erg debiel zou zijn van die ferrari rijder. Bij nader inzien zal jij wel gelijk hebben

Comment

• als we per ferrari een golf opofferen...
            zulke remmen en banden onder die ferrari en nog nie kunnen stoppen. op lage snelheden staat zoiets toch redelijk snel stil?? ook al zou die golf in fout zijn, je moet ten alle tijde kunnen stoppen voor hindernissen. ik heb ook al een paar keer mogen remmen voor randdebielen die in fout zijn. ik rijd er toch ook niet tegen. ik heb dan nog nadeel dat mijn auto zwaar is en geen goei remmen/banden combo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
              als we per ferrari een golf opofferen...
              zulke remmen en banden onder die ferrari en nog nie kunnen stoppen. op lage snelheden staat zoiets toch redelijk snel stil?? ook al zou die golf in fout zijn, je moet ten alle tijde kunnen stoppen voor hindernissen. ik heb ook al een paar keer mogen remmen voor randdebielen die in fout zijn. ik rijd er toch ook niet tegen. ik heb dan nog nadeel dat mijn auto zwaar is en geen goei remmen/banden combo
              Het is hoek op hoek hé, niet dat hij hem in de zijkant ramt, zal kwestie van secondje zijn.

Comment

• Zal ook wel kwestie van te snel rijden door Ferrari rijder geweest zijn waardoor de bestuurder van de Golf de situatie verkeerd heeft ingeschat.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Ferrari F40 USA edition

BMW X5 45e

Comment

• rubberen strepen bij de voor en achter bumper;
                      het subframe is aangepast om crashes tegen 50km/u beter aan te kunnen;
                      er zit een aluminium naftbak in;
                      de deuren zijn verstevigd en verzwaard;
                      andere katalysator en andere weber-Marelli ecu.

Daardoor is de US F40 115-120kg zwaarder dan onze F40's
                      omdat verschil te compenseren werd de motor door ferrari wat aangepast tot 515pk en 574Nm kopppel ipv 478pk in een europese F40.
                      BMW X5 45e

Comment

• Amai nog serieus wat pk's erbij Interessante weetjes kefkie, thx for sharing.
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Klopt, maar er wordt wel veel gezegd dat onze F40's dichter tegen de 500pk zitten dan tegen de 475pk
                          BMW X5 45e

Comment

• En wat weegt zo'n F40 normaal gesproken ergens rond de 1250 Kg. ?

Comment

• Comment

• Novitec Rosso F12 right? Dikke uitvoering vind ik wel.

Ferrari 458 Italia by poolhaas1, on Flickr

Ferrari 458 Italia by poolhaas1, on Flickr

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• den borre

Int3x0r

Comment

• den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        En wat weegt zo'n F40 normaal gesproken ergens rond de 1250 Kg. ?
                                        yep, 1235 op precies te zijn.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Kefkie, pakt uw doekskes maar al boven;

Comment

Working...
                                          X