Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De 599 gaat volgens mij mooi oud worden.

BMW X5 45e

Comment

• Een van de mooiere recente Ferrari's.

Comment

• Wauw

BMW X5 45e

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Het is me wat, de 355.

Toen de 360 uitkwam was de 355 qua design op slag gedateerd, dat zei men toen in de boekskes (zeker met die jaren 80 klaplichten). En nu, 20 jaar later, wordt hij gezien als een van de mooiste modere Ferrari's en lijkt hij ineens niet eens meer gedateerd.

Integendeel, de 360 is nu oud aan het worden (imo).

De Ferrari 355: de laatste van de klassieke Ferrari's en de eerste van de nieuwe.

Tien jaar geleden, toen had ge er een moeten kopen. Voor 40, 45 had ge er een. Nu starten ze vanaf achteraan in de 60.000.

Bij de 550 was dat ook. Ik herinner mij iemand op TV die zei dat de 550 slecht oud ging worden. Boy, heeft die ongelijk gekregen
              Last edited by orange; 15/04/2016, 17:53.

Comment

• Ik heb het altijd een prachtig model gevonden de 355, maar ik ben wat te jong om echt die overgang te hebben meegemaakt.

550/575 wordt echt prachtig oud amai.

612 eigenlijk ook wel.

Kdenk dat een 458 en zeker de speciale daar iets meer last mee gaat hebben.

Zelfs tot een jaar of 5 terug had je ze rond de 50k
                BMW X5 45e

Comment

• Yep, ge hebt gelijk. En zoals je al zei: de 599 gaat ook mooi oud worden. Die is echt mooi qua design.

Maar de 550, dat is echt een kunstwerk op wielen.

De 458 en 488 gaan inderdaad waarschijnlijk heel slecht oud worden. Om nog maar van de California te zwijgen. Wat nu mooi is, is soms afschuwelijk binnen 10, 15 jaar.

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  Zelfs tot een jaar of 5 terug had je ze rond de 50k
                  Om nog maar van de Porsche 993 te zwijgen

Voor 30.000 had ge en één. En als ge een beetje zocht, dan vond ge in Duitsland er eentje met wat kilometers voor 25.000 En nu beginnen ze vanaf 50 en dat hebt ge er één met 150.000 km. Waarschijnlijk hetzelfde verhaal als met de 355: de laatste oude, de eerste nieuwe.
                  Last edited by orange; 15/04/2016, 18:07.

Comment

• 10j geleden kon ik een Testarossa kopen met 12k op de klok voor 50k. Uiteindelijk niet gedaan wegens schrik van de gebruikskosten.

Comment

• Als we dat allemaal op voorhand wisten...

dan had ik toen alle E30's M3 gekocht die ik kon vinden, en dan kon ik nu met pensioen gaan

Comment

• Comment

• US Spec F40

515pk, 115kg zwaarder, andere stoelen, dikkere deuren, alu benzinetank,..

213 stuks van gebouwd, elk verkocht voor $ 415.000

In 2015 is de duurste verkocht voor $ 1.375.000

In 2014 is de goodkoopste verkocht voor $ 935.000
                          BMW X5 45e

Comment

• Meest speciale en duurste Enzo by far ooit.

400ste Enzo van de 399 geproduceerde, slechts een van de weinige in Rosso Scuderia, 179km op de klok en daytona interieur.

Verkocht vorig jaar voor $ 6.000.000, omdat de eerste eigenaar Karol Wojtyla was.
                            BMW X5 45e

Comment

• Ben jaloers op Kefkie zijn autokennis in al die topics hier!

Comment

• Zo'n grote kennis heb in niet hoor, enkel maar wat basic prullen .

Uiteraard heeft Ferrari wel een streepje voor bij mij

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Meest speciale en duurste Enzo by far ooit.

400ste Enzo van de 399 geproduceerde, slechts een van de weinige in Rosso Scuderia, 179km op de klok en daytona interieur.

Verkocht vorig jaar voor $ 6.000.000, omdat de eerste eigenaar Karol Wojtyla was.
                                    Kan mis zijn, maar is dat niet Paus Johannes Paulus II?
                                    Indien ja, strakke bak voor een 80er

Comment

• Klopt

Daarom ook dat het de 400ste is van de 399. Is voor hem gebouwd, om die vanaf hij die ontvangsten heeft genomen, direct terug geveild heeft voor het goede doel .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                      BMW X5 45e

Comment

• Comment

• BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X