Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toen de 360 uitkwam was de 355 qua design op slag gedateerd, dat zei men toen in de boekskes (zeker met die jaren 80 klaplichten). En nu, 20 jaar later, wordt hij gezien als een van de mooiste modere Ferrari's en lijkt hij ineens niet eens meer gedateerd.
Integendeel, de 360 is nu oud aan het worden (imo).
De Ferrari 355: de laatste van de klassieke Ferrari's en de eerste van de nieuwe.
Tien jaar geleden, toen had ge er een moeten kopen. Voor 40, 45 had ge er een. Nu starten ze vanaf achteraan in de 60.000.
Bij de 550 was dat ook. Ik herinner mij iemand op TV die zei dat de 550 slecht oud ging worden. Boy, heeft die ongelijk gekregen
Yep, ge hebt gelijk. En zoals je al zei: de 599 gaat ook mooi oud worden. Die is echt mooi qua design.
Maar de 550, dat is echt een kunstwerk op wielen.
De 458 en 488 gaan inderdaad waarschijnlijk heel slecht oud worden. Om nog maar van de California te zwijgen. Wat nu mooi is, is soms afschuwelijk binnen 10, 15 jaar.
Zelfs tot een jaar of 5 terug had je ze rond de 50k
Om nog maar van de Porsche 993 te zwijgen
Voor 30.000 had ge en één. En als ge een beetje zocht, dan vond ge in Duitsland er eentje met wat kilometers voor 25.000 En nu beginnen ze vanaf 50 en dat hebt ge er één met 150.000 km. Waarschijnlijk hetzelfde verhaal als met de 355: de laatste oude, de eerste nieuwe.
Daarom ook dat het de 400ste is van de 399. Is voor hem gebouwd, om die vanaf hij die ontvangsten heeft genomen, direct terug geveild heeft voor het goede doel .
Comment