Oorspronkelijk geplaatst door Simpen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
-
Iemand een idee wat het geheim is waar Tiff over praat in het eerste filmpje? Een Veyron met open dak, een sportversie van de Veyron, of misschien wel iets heel anders?
En er is hier in Nederland iemand lekker bezig:
"Ook van de partij: Harrie van de Moesdijk, de Brabantse stenenschuiver die met de mooiste van zijn vele auto's aan de start verscheen. 's Werelds snelste (top: 407 km/uur) en duurste auto (prijs: 1,8 miljoen euro), waarop de fabriek toch nog 6 ton toelegt. Van de Moesdijk heeft zijn Bugatti Veyron in smurfenblauw laten spuiten, de originele kleur van het nobele Franse merk. Naar verluidt heeft Van de Moesdijk naast de blauwe nóg een exemplaar verworven, wat gezien de totale productie van 106 exemplaren inhalig mag heten. Gelukkig was ik verkeerd geïnformeerd, lachte de vrolijke Brabander: 'Ik heb er nog een besteld, nummer drie!.' Mijn even voordehand liggende als naïeve beginnersvraag - "Harrie, wat moet je met drie van die kanonnen?" - pareerde de nr. 119 op de Quote 500 onvergetelijk. 'Als jij postzegels verzamelt, stop je toch ook niet bij drie stuks? Nou dan!'"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
En wat een supervette auto gewoon!
Op de IAA te frankfurt staat toch een targa naar verhand ik gelezen heb?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk BerichtenIemand een idee wat het geheim is waar Tiff over praat in het eerste filmpje? Een Veyron met open dak, een sportversie van de Veyron, of misschien wel iets heel anders?
Ik dacht dat het die rood witte special edition was? Die nu in Dubai rond rijdt...
OFwel natuurlijk cabrio of de opvolger baby Bugatti
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BUG Bekijk Berichtenhet komende weekend te Molsheim (Alsace Frankrijk, 15km onder Strasbourg) internationale Bugatti meeting
Comment
-
That's more like it
Echt super
Comment
Comment