Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BUG Bekijk Berichten
    het komende weekend te Molsheim (Alsace Frankrijk, 15km onder Strasbourg) internationale Bugatti meeting

Inderdaad,Bugatti Festival @Molsheim,deze zal er ook zijn.Ik jammergenoeg niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Bugatti Veyron Pur Sang

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Gepolijst aluminium en Carbon. Slechts 5 exemplaren.

1.400.000 euro

Hoe moooi...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autoblog.nl
        Bugatti Veyron “Pur Sang” binnen 24 uur uitverkocht!

De stiekem tijdens de IAA onthulde Bugatti Veyron “Pur Sang” is inmiddels al weer uitverkocht! Alle 5 de exemplaren hebben al een koper gevonden.

En als we de geruchten mogen geloven dan komt er ook een exemplaar naar ons koude kikkerlandje toe! Het ziet er dus naar uit dat Nederland nog lang het Veyron-rijkste land zal blijven. Spotters van Nederland wees alert en hou je fototoestel in de aanslag. Wanneer de “Pur Sang” uitgeleverd gaat worden is nog niet bekend.

De presentatie van de “Pur Sang” luidt tevens de introductie in van een nieuw persoonlijk individualisatie programma om je Veyron nog exclusiever te maken.

Bron: Autoblog.nl

Comment

• Fak, moest ik het geld hebben ik zou ook zeer snel toehappen. Veel en veel specialer dan eentje met lak...

Wel die reflectoren eraf, zelfs al woonde ik in de US and A...
          Last edited by ; 17/09/2007, 10:32.

Comment

• Comment

• Comment

• Te mooi

Comment

• Prachtig !

Maar ben ik nu veeleisend als ik me afvraag waarom er daar bvb geen navi of zo inzit? Of zit die samen met de radio cd verborgen ergens?

Comment

• Inderdaad, zeer mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      Prachtig !

Maar ben ik nu veeleisend als ik me afvraag waarom er daar bvb geen navi of zo inzit? Of zit die samen met de radio cd verborgen ergens?
                      In de achteruitkijkspiegel zit een schermpje waarop met pijlen de weg wordt gewezen.

Comment

• En een radio vind'k behoorlijk nutteloos in zo'n kar...

Comment

• Indeed... Je hebt wel een handige volumeknop, te bedienen met je rechtervoet...

Comment

• Dat interieur...

Redelijk simpel en toch zo mooi...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Indeed... Je hebt wel een handige volumeknop, te bedienen met je rechtervoet...
                              My point exactly. En btw, waarom die gps... het enige wat je wil doen met dit ding is cruisen en af en toe dat pedaal eens vloeren...

Comment

• Hell yeah, niets plezanter dan je compleet verloren rijden met dat ding!

Het enige wat daar in moet is véél naft!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Het enige wat daar in moet is véél naft!
                                  Dat gaat er ook in, alleen is het wat sneller op dan bij de 'jan modaal' wagentjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    En een radio vind'k behoorlijk nutteloos in zo'n kar...
                                    Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                    Indeed... Je hebt wel een handige volumeknop, te bedienen met je rechtervoet...
                                    Zo mooi vind ik dat motorgeluid nu ook niet hoor. Ok het is nog ietsjes beter dan dat van een diesel, maar meer niet. Geef mij maar een scherper motorgeluid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                      My point exactly. En btw, waarom die gps... het enige wat je wil doen met dit ding is cruisen en af en toe dat pedaal eens vloeren...
                                      Das zever hé ! Als ik een Veyron kan betalen ,dan gebruik ik die waarvoor ie dient, en das rijden ! En dan is een GPS gewoon een must

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Mooi vind ik dat motorgeluid nu ook niet hoor. Ok het is nog ietsje beter dan een diesel, maar meer niet. Geef mij maar een scherper motorgeluid.
                                        Komaan... toch niks kan op tegen het geluid van een opgefockte stofzuiger

Comment

• Wij hebben thuis al 8 jaar gps, nu in twee auto's, ik zou niet meer zonder kunnen later.

Comment

Working...
                                          X