Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
    Das zever hé ! Als ik een Veyron kan betalen ,dan gebruik ik die waarvoor ie dient, en das rijden ! En dan is een GPS gewoon een must
    Als gij ne Bugatti Veyron koopt moogt ge onze Garminn gps komen halen.

Comment

• PHIL1, you have been nominated for understatement of the year!

Er zijn eigenlijk weinig filmpjes waarin je de Veyron z'n sound hoort als je hem plankt... Maar een zestiencilinder, 8.0 met vier turbo's kàn niet slecht klinken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
        Komaan... toch niks kan op tegen het geluid van een opgefockte stofzuiger
        Ok, ik kom terug op mijn mening (:oops), hij klinkt waanzinnig machtig, maar niet zoals een échte sportwagen hè, meer zo'n turbinegeluid zoals een straalvliegtuig.

Comment

• Een Bugatti moet speciaal zijn, gebrul is gewoon te mainstream...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Er zijn eigenlijk weinig filmpjes waarin je de Veyron z'n sound hoort als je hem plankt... Maar een zestiencilinder, 8.0 met vier turbo's kàn niet slecht klinken...
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Ok, ik kom terug op mijn mening (:oops), hij klinkt waanzinnig machtig, maar niet zoals een échte sportwagen hè, meer zo'n turbinegeluid zoals een straalvliegtuig.
              Dit is gewoon een icoon in de wereld der automobielen. Wel tof dat Bugatti ze blijft produceren alhoewel ze er ferm aan verliezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                Wel tof dat Bugatti ze blijft produceren alhoewel ze er ferm aan verliezen.
                De Veyron is gewoon een showcase hè, een unicum, om de baas van VW te plezieren en om wat prestige bij te brengen aan de VW-groep. (alsof ze nog niet genoeg hebben aan Lamborghini en Bentley)

Comment

De Veyron is gewoon een showcase hè, een unicum, om de baas van VW te plezieren en om wat prestige bij te brengen aan de VW-groep. (alsof ze nog niet genoeg hebben aan Lamborghini en Bentley)
                  Lamborghini blijft nagenoeg bereikbaar voor de 'gewone' rijken. Dat ligt bij een Bugatti net iets anders hé...

Hoeveel zijn er nu al geproduceerd?

Comment

• Ik weet niet juist hoeveel Veyron's er al geproduceerd zijn, maar wat ik wel weet is dat elke Veyron 5 miljoen EUR kost om te maken, en dat ze er maar 1 miljoen aan verdienen.

Comment

Ik weet niet juist hoeveel Veyron's er al geproduceerd zijn, maar wat ik wel weet is dat elke Veyron 5 miljoen EUR kost om te maken, en dat ze er maar 1 miljoen aan verdienen.
                      I can't blame them, tis enorme promotie en nja gewoon een dijk van een kar

Comment

• Die is knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          ik moet je teleurstellen vrees ik... een Veyron is érg stil al een paar keer achter een Veyron die startte gestaan en je hoort die bijna niet... ook eens gekruist geweest door een Veyron die 200+ deed en je hoorde ook zo goed als niets

Comment

• Remus eronder...

Da's inderdaad wel spijtig...

Comment

• Hij is inderdaad behoorlijk stil maar ik vind toch dat je hoort dat je niet met een 8 cylinder of 12 cylinder ofzo te maken hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                ik moet je teleurstellen vrees ik... een Veyron is érg stil al een paar keer achter een Veyron die startte gestaan en je hoort die bijna niet... ook eens gekruist geweest door een Veyron die 200+ deed en je hoorde ook zo goed als niets

Ik geloof je wel maar ik moet er toch serieus veel moeite voor doen

Comment

• Inside a Bugatti Veyron on an autobahn, driven by Chris Harris, Autocar magazine.

Blijf dit een zalig clipje vinden..ff 360 km/h rijden

Comment

• Weet niet of het hier al es gepost is, hoogstwaarschijnlijk wel

Birth of a Bugatti

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        "Een Bugatti wordt niet gemaakt, een Bugatti wordt geschapen"

Comment

• *meiheiheihei*

Comment

Working...
                                          X