Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• www.prestigecars.ae

doorklikken naar showroom.
    Daar staat een Bugatti Veyron omgebouwd tot Pur Sang.
    Door Mansory gedaan. Wagen is reeds verkocht.
    Ik hoop dat de koper beseft dat ie een 'fake' geval koopt.
    WTF?

Comment

• Deze dus

Comment

• Ik zie toch nergens Mansory staan, dit zal wel een echte zijn hoor.

Comment

• Zou ik nooit moeten hebben in die combo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Ik zie toch nergens Mansory staan, dit zal wel een echte zijn hoor.
            Lees p94 en 96 van volgend topic eens

Comment

• Comment

• Wie we hier hebben

Comment

• Als je dat zo ziet, die kerel van die RRR-group moet zo rijk zijn.
                  Alhoewel sommige wagens wel door iedereen van de groep mogen gebruikt worden.
                  Dan vermoed ik dat de wagens van de groep zijn en niet op zijn naam staan.

Comment

• Er zitten er ook fakers tussen die er proberen bij te horen heb ik ergens gelezen...

Ahja als je je boorput een halfuurtje laat werken is zo een kar betaald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Er zitten er ook fakers tussen die er proberen bij te horen heb ik ergens gelezen...

Ahja als je je boorput een halfuurtje laat werken is zo een kar betaald
                      Die zit niet in olie.
                      RRR staat voor Rich in Real estate Resources.
                      Dus vastgoed.
                      Dat is ook de man die een supersonisch privevliegtuig in bestelling heeft.

Comment

• Dat weten we dan ook al weer

Echt wel geschift wat die daar allemaal kunnen als je dat zo een beetje volgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Deze dus
                          Prachtig !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Dat weten we dan ook al weer

Echt wel geschift wat die daar allemaal kunnen als je dat zo een beetje volgt.
                            Ik vind dat dus ook echt niet normaal hoeveel geld dat daar allemaal op een hoopke zit.
                            Maarja eigenlijk is dat allemaal off-topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
                              Prachtig !!
                              Maar het is wel een fake en daar zou ik persoonlijk niet mee kunnen leven als ik zoveel geld geef aan een wagen.
                              Niet dat em voor even veel als een echte Pur Sang is gegaan maar toch.

Comment

Maar het is wel een fake en daar zou ik persoonlijk niet mee kunnen leven als ik zoveel geld geef aan een wagen.
                                Niet dat em voor even veel als een echte Pur Sang is gegaan maar toch.
                                Ergens heb je gelijk, maar je kan ook zeggen dat hij aangepast is door Mansory (als je dit als iets positiefs ziet, want zo'n Bentley CGT is echt lelijk!!!)

Comment

Lees p94 en 96 van volgend topic eens
                                  http://supercarsdubai.com/vb/showthr...p?t=34&page=94

Zalig forum!

Edit: Ja de velgen kloppen inderdaad niet maar dat kan altijd.. 'k geloof het allemaal niet echt..
                                  Last edited by ; 16/01/2008, 23:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Zalig forum!

Edit: Ja de velgen kloppen inderdaad niet maar dat kan altijd.. 'k geloof het allemaal niet echt..
                                    Niet enkel de velgen maar zoals ze zeggen is het carbon patroon veel zichtbaarder op de Mansory.

Comment

• Crappy pic maar het gaat over het totaalbeeldje

Comment

• Wat een lelijke bak.
                                        Die rechtse

Nummerplaat van die Bug is ook raar btw, mist 'ie een paardje ofzo?

Comment

• Wellicht dezelfde Lumma als die ene die ik deze zomer in Cannes heb gezien. Echt mottig geval.

Comment

Working...
                                          X