Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat er een mooier/duurder/beter afgewerkt interieur bestaat als dat van een Veyron

Velgen vind ik niet knap, laat dat gewoon zoals het is. Niet mee knoeien.
    Wel om eerlijk te zijn vond ik dit nu niet. Tis allemaal heel mooi en proper enzo, maar de handvaten bv waren quasi dezelfde als die van m'n A3, ik had er nooit op gelet maar twas iemand van Bugatti zelf die het zei...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      Ma faaaaak

Zo zouden ze hem direct mogen afleveren hier bij mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
        Wel om eerlijk te zijn vond ik dit nu niet. Tis allemaal heel mooi en proper enzo, maar de handvaten bv waren quasi dezelfde als die van m'n A3, ik had er nooit op gelet maar twas iemand van Bugatti zelf die het zei...
        Ze zullen er misschien op lijken maar 't zal allesinds niet identiek zijn.

Quasi alles in het interieur van de Veyron is ofwel leder, saphierglas, magnesium en machine turned alu.

Maar ja ze lijken er wel op.

Comment

• Pegaso

Comment

• 1200 pk naar 't schijnt, maar tot nog steeds geen concrete bronnen van gezien.

Comment

• RR LWB Phantom

De Bugatti is mooi maar die RR is naar mijn mening nog indrukwekkender.
              Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Comment

• Mooie kleurencombinatie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

En wat als ik navigatie wil? Dan hang ik een tomtommeke van 99,00 EUR aan de voorruit?

Comment

• De bedoeling is je verloren rijden met dat ding...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      En wat als ik navigatie wil? Dan hang ik een tomtommeke van 99,00 EUR aan de voorruit?

ingbouwd in de achteruitkijkspiegel (wel alleen maar met pijlen, geen kaart)
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        ingbouwd in de achteruitkijkspiegel (wel alleen maar met pijlen, geen kaart)
                        iemand pic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Vetjes

Maar euh 29km, 16min, in een Veyron?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Comment

• Die van d'Ieteren

Comment

• Die Veyron is inderdaad van Roland d'Ieteren

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    Die van d'Ieteren

Comment

• spijtig dat mijn overovergrootvader wss boer was en geen koetsenbouwer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Deze?

Ik moet toegeven, dit is vet! Zo zie je wat een gatenkaas het is...
                                        Maar een klassieker rood staat hem beter denk ik. Toevallig iemand foto's van een donkergroene met bruin interieur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                          Vetjes

Maar euh 29km, 16min, in een Veyron?
                                          De komma moet er tussenuit

BTW is dit filmpje hier al gepost? Bugatti Veyron Pur Sang?
                                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Working...
                                          X