Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    dit >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>Veyron-gedoe

en ik die dacht dat Dirk en ik de enigen van die mening waren hier

Comment

• Waar zijn die MINI's hier.

Comment

• Comment

• Zie het zo voor mij.
          *iedereen in colonne*
          "We vertrekken jongens"
          *SKRRRRRRRWWWEERFFGTTT*

woeps

Comment

• Ach, wedden dat de helft dat niet erg zou vinden?

Want dat is wel steenslag door een Veyron he, niet door een aftandsen BMW

Comment

• enig nadeel is dan wel dat een aftandse bmw enkel wat kiezelsteentjes omhoogwerpt. de veyron trekt hele kasseistenen uit de grond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten

Waar zijn die MINI's hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten

moet ineens weer aan een bepaalde foto van zo'n 2 maand geleden denken

Comment

• Die CL is marginaal

Comment

• Klein kapitaal bij elkaar

Comment

• Wat ik me al een tijdje afvraag is het volgende, bij een Lambo of Ferrari zit de motor onder een glazen ruit. Bij de Veyron ligt die open en bloot voor de koeling, blijft daar geen water liggen als het regent of hoe hebben ze dat opgelost?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          blijft daar geen water liggen als het regent of hoe hebben ze dat opgelost?
                          Dat verdampt meteen

Paar dagen terug mijn eerste Veyron irl gezien in een showroom. Mja, straalt toch eigenlijk niet veel speciaals uit

Comment

• En nog een vraagje, naar het schijnt zitten er links en rechts van de centrale uitlaat maar wel meer naar beneden nog 2 openingen die op een uitlaat lijken, weet iemand daar meer over?

Comment

• waren dat niet de "wastegate's" van de turbo's.

Comment

• Alleen hiervoor zou ik die auto al kopen...

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  En nog een vraagje, naar het schijnt zitten er links en rechts van de centrale uitlaat maar wel meer naar beneden nog 2 openingen die op een uitlaat lijken, weet iemand daar meer over?
                                  Dat zijn ook uitlaten, omdat die grote alleen niet genoeg is, tis ook een grote motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten

Ik zie niet in hoe je als autoliefhebber liever die 57 als een veyron hebt. Een veyron geeft enorm veel sensatie. Die 57's specialiteit is kachelen tegen 50 op landweggetjes, joy ! Tenzei jullie beiden 70+ of huismoeders zijn begrijp ik er niet veel van. Ik vind hem ook mooi, en wel een leuk ding enzo, maar boven een veyron kiezen gaat toch wat ver jongens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      Dat zijn ook uitlaten, omdat die grote alleen niet genoeg is, tis ook een grote motor.
                                      Dus toch

Ik had dat ergens gelezen en had iets van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Alleen hiervoor zou ik die auto al kopen...

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

fak dat blijft zo ziek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          Ik zie niet in hoe je als autoliefhebber liever die 57 als een veyron hebt. Een veyron geeft enorm veel sensatie. Die 57's specialiteit is kachelen tegen 50 op landweggetjes, joy ! Tenzei jullie beiden 70+ of huismoeders zijn begrijp ik er niet veel van. Ik vind hem ook mooi, en wel een leuk ding enzo, maar boven een veyron kiezen gaat toch wat ver jongens.
                                          omdat ik een ECHTE Bugatti wil, niet een VAG product die gewoonweg HARD rechtdoor gaat & waar het dan ook met ophoud

als je ooit de kans krijgt om met een echte Bug te gaan (mee)rijden dan zal je het pas begrijpen

met de meeste nieuwe sportwagens is de kick van de snelheid & kracht zeker leuk maar je hebt er alleen maar iets aan met track days
                                          echte classics daarentegen, das nog echt rijden & heb je ten alle tijden veel meer plezier aan
                                          but that's only for the true connoisseurs

Comment

Working...
                                          X