Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb er inderdaad nooit mee gereden, maar ik heb een beetje het idee dat het hetzelfde zou rijden als een kever. Maar dat weet ik natuurlijk niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Ik heb er inderdaad nooit mee gereden, maar ik heb een beetje het idee dat het hetzelfde zou rijden als een kever. Maar dat weet ik natuurlijk niet.
      eurh, nee, daar kan je ze niet mee vergelijken

er zijn natuurlijk wel verschillen tssn jaren 20, 30 & 50 enz. & natuurlijk tssn GT, sports, touring & luxury maar over het algemeen is het een echt genot om mee te rijden

Comment

• Uiteraard staat de keizer in het midden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          Ik zie niet in hoe je als autoliefhebber liever die 57 als een veyron hebt. Een veyron geeft enorm veel sensatie. Die 57's specialiteit is kachelen tegen 50 op landweggetjes, joy ! Tenzei jullie beiden 70+ of huismoeders zijn begrijp ik er niet veel van. Ik vind hem ook mooi, en wel een leuk ding enzo, maar boven een veyron kiezen gaat toch wat ver jongens.
          1 woord....: Nostagie......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Uiteraard staat de keizer in het midden

Kijk eens aan, Lambo's in het rood en ferrari's in het geel

Comment

• Explore Car-parazzi’s 183 photos on Flickr!
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                een VAG product die gewoonweg HARD rechtdoor gaat & waar het dan ook met ophoud
                Me dunkt dat je niet goed begrepen hebt wat die Veyron allemaal is, of kan. Oké, dat je 'm lelijk vindt, dat is persoonlijk. En ja, z'n roots liggen binnen VAG. Maar voor de rest heb je 't compleet fout.

Comment

• hoe overheerlijk toepasselijk
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heb je nog meer foto's van de Hermes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Heb je nog meer foto's van de Hermes?

das wat gebruikt is, maar der is wel wat meer

alhoewel ik vond dat die wagen geen plek hoorde te hebben in de Concours
                      sinds hij de concept class stond, en das geen concept wagen

Comment

• Eergisteren nog een Type 35 gekruist. Machtig geluid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                          http://www.supercars.net/gallery/119513/1817/3.html
                          das wat gebruikt is, maar der is wel wat meer

alhoewel ik vond dat die wagen geen plek hoorde te hebben in de Concours
                          sinds hij de concept class stond, en das geen concept wagen
                          Schitterende fotogallerie

Werk je als fotograaf voor die website of is dat je eigen website?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autoblog
                            Nog een limited edition? Bugatti Veyron Sang Noir

De Bugatti Veyron is met zijn limiet van 300 stuk natuurlijk al behoorlijk exclusief, maar toch is er steeds nog ruimte voor exclusievere modellen. We zagen al een keer de Pegaso Edition voorbij komen en niet veel later de Pur Sang en recent natuurlijk de Fbg par Hermès. Maar er zijn nu foto’s opgedoken van een vierde variant! Namelijk de Sang Noir.

Of het hier gaat om een officiele variant is mij niet bekend, maar het zou in elk geval gaan om een one-off ter herinnering aan de Bugatti Atlantique 57S. Een persbericht of iets dergelijks is er niet, dus ik moet even vertrouwen op mijn eigen ogen. Welke verschillen zie ik? In elk geval Pur Sang velgen die voor een gedeelte zwart zijn gespoten, donkere koplampen, zilver gespoten buitenspiegels, chrome strepen langs de portierruiten naar achter. En misschien zie jij nog meer? Het feit dat deze Veyron (lelijke) reflectoren heeft ga ik er vanuit dat dit een Veyron is voor de Amerikaanse markt. (via: gtspirit.com)

Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...yron-sang-noir

Comment

• ik ben helemaal gek van die limited editions Veyrons

Comment

• Bah

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  Bah
                                  ²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    ik ben helemaal gek van die limited editions Veyrons
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    Bah
                                    Met een gewone ben ik al meer dan tevreden hoor.

Comment

• Doe mij toch maar de Hermes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                        De eerste veyron die er nog een beetje doenbaar uitziet.

Comment

• Vorige zomer in Knokke bennek er eentje tegengekomen. Heb me direct gekeerd, en de Veyron stopte net aan een bushalte om van chauffeur te wisselen. Wat een geluid! (dit geheel ter zijde: heel de straat stonk naar de naft )

Heb de pics ook in groot formaat + nog wa extra van interieur enz, laat maar weten als er nog meer van dat lekker mag zijn
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X