Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

>>>>>>>>>>
    idd!

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Voor het volledige Bugatti verhaal: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=30724&page=5

.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Prachtige kleur!

Wat staat op die deur? Pegaso edition?
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Dan zou er dit logo op de flank moeten staan, dus ik denk niet dat het Pegaso edition is.

Comment

• was die pegaso eigenlijk een officiele special edition?

Antwerpen is't Stad
                    en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                      was die pegaso eigenlijk een officiele special edition?
                      Uiteraard. Bugatti heeft niet graag dat er tuners aan hun Veyron komen, garantie valt dan ook weg meen ik me te herrineren.

Comment

• Niks te speciale editie van Bugatti, er is immers geen officiële informatie over vrijgegeven voor zover ik weet. Enkel een geclaimd vermogen van 1200 pk, de reinste onzin als je weet wat voor toeren ze hebben moeten uithalen om die 1001 op de weg te krijgen.
                        Dat wat er opzij opstaat is volgens mij 'Pierre Veyron', die won in 1939 Le Mans met een Bugatti. Dat stond er althans op de concept, op foto's van productiewagens vind ik het niet terug. Schitterend kleurencombo trouwens!
                        Last edited by ; 20/06/2008, 22:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Niks te speciale editie van Bugatti, er is immers geen officiële informatie over vrijgegeven voor zover ik weet. Enkel een geclaimd vermogen van 1200 pk, de reinste onzin als je weet wat voor toeren ze hebben moeten uithalen om die 1001 op de weg te krijgen.
                          Dat wat er opzij opstaat is volgens mij 'Pierre Veyron', die won in 1939 Le Mans met een Bugatti. Dat stond er althans op de concept, op foto's van productiewagens vind ik het niet terug. Schitterend kleurencombo trouwens!
                          Je hebt gelijk.

http://jalopnik.com/cars/booyah-buga...ugh-285512.php

Comment

• De enige special editions blijven dus tot nu toe de Pur Sang en de Hermes. Ik wil de eerste...

Comment

• doe mij dan maar de Sang Noir die je bent vergeten

Antwerpen is't Stad

Comment

• Fak ja, die is ook lekker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Fak ja, die is ook lekker...
                                  Heb al zoveel liggen spelen met die carconfig en nooit iets gehad van DAMN... DAT IS HET

tot ik deze special edition zag

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                    Heb al zoveel liggen spelen met die carconfig en nooit iets gehad van DAMN... DAT IS HET

tot ik deze special edition zag
                                    Die heeft dan nog een enorm banale kleurcombo.

Comment

• ik weet het maar het zijn de kleine details die het hem allemaal doen.

bv ianolak op het dash ipv geborsteld alu

Antwerpen is't Stad

Comment

• Steekt nogal scherp af vind ik. En dat aluminium met die schelpstructuur vind ik prachtig. In hoeverre kan je je Veyron eigenlijk personaliseren af-fabriek?

Comment

• Van die kerel die 219mph ging met zijn LP640

Comment

Working...
                                          X