Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Wat staat op die deur? Pegaso edition?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenwas die pegaso eigenlijk een officiele special edition?
Comment
-
Niks te speciale editie van Bugatti, er is immers geen officiële informatie over vrijgegeven voor zover ik weet. Enkel een geclaimd vermogen van 1200 pk, de reinste onzin als je weet wat voor toeren ze hebben moeten uithalen om die 1001 op de weg te krijgen.
Dat wat er opzij opstaat is volgens mij 'Pierre Veyron', die won in 1939 Le Mans met een Bugatti. Dat stond er althans op de concept, op foto's van productiewagens vind ik het niet terug. Schitterend kleurencombo trouwens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenNiks te speciale editie van Bugatti, er is immers geen officiële informatie over vrijgegeven voor zover ik weet. Enkel een geclaimd vermogen van 1200 pk, de reinste onzin als je weet wat voor toeren ze hebben moeten uithalen om die 1001 op de weg te krijgen.
Dat wat er opzij opstaat is volgens mij 'Pierre Veyron', die won in 1939 Le Mans met een Bugatti. Dat stond er althans op de concept, op foto's van productiewagens vind ik het niet terug. Schitterend kleurencombo trouwens!
http://jalopnik.com/cars/booyah-buga...ugh-285512.php
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenFak ja, die is ook lekker...
tot ik deze special edition zag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk BerichtenHeb al zoveel liggen spelen met die carconfig en nooit iets gehad van DAMN... DAT IS HET
tot ik deze special edition zag
Comment
-
Comment