Veyron? I'm pretty sure that's a lambo, dude..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenVeyron? I'm pretty sure that's a lambo, dude..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichtenhet resultaat van een duik in een Texaans meer met een Veyron
+ YouTube Video
Nu moet er iemand mij eens uitleggen hoe je dat in godsnaam voor mekaar krijgt!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenSeriously, dude?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenKijk naar het filmpje in bovenstaande post (bedankt waarde Phil!) en leg de link
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk BerichtenGisteren nog eens naar Mulhouse gereden
& leuke verassing, de Coupé de Ville Royale stond er nu ook, VW heeft hem eventjes aan het museum geleend nadat deze aanwezig was geweest op de 100 jarige viering
dus 3 Royale's bij elkaar momenteel in het museum, of anders gezegd de helft van de productie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHet filmpje van hoe het gebeurde:
+ YouTube Video
Nu moet er iemand mij eens uitleggen hoe je dat in godsnaam voor mekaar krijgt!!hoe stom kunde zijn
Comment
-
En dan nog met 4-wiel aandrijving!!!! Hij was hem mss al moe!!! Of gewoon stoned.
Tsja wie zal het zeggen
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHet filmpje van hoe het gebeurde:
+ YouTube Video
Nu moet er iemand mij eens uitleggen hoe je dat in godsnaam voor mekaar krijgt!!
Comment
-
+ YouTube Video
that's gonna be mine one day, pretty sure it's a lambo
lolz:
& die eigenaar kan toch echt geen bal ridjen om tegen die "snelheid" op een recht baan zonder tegenliggers of iets andere het water in te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenWat is dat met Bugatti's en meren dit jaar?
die andere stak er dan ook al 70 jaar in
BTW
die word door Bonhams op RetroMobile geveild
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenwat denkt ge
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenheb ergens op een amerikaanse site gelezen dat hij naar zijn gsm pakte die naast hem in zijn vest zat ofzoiets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Comment
Comment