Oorspronkelijk geplaatst door nico911
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenuehm dirk totaal verkeerd tripod was wel degelijk mee. twas wel niet dat van mijn eigen (is iets aan defect) en dit was niet zo een goed
diafragmakeuzes zijn bewust zo gedaan om scherptedieptes in het beeld te krijgen.
Die van T59 is zo gekozen omdat ik het detail van de eigenaar wou weergeven of dit n geslaagd is wil ik in het midden laten.
De royale is inderdaad uit de hand genomen maar hier gaat het mij ook wat meer om de achtergrond zodat je info hebt voor mensen die niks kennen van het merk of over wat het gaat. de auto in deze foto is wat bijzaak voor mij. Heb die foto ook eens opgelicht achteraf en vond dar niet veel aan.
Een f12 gebruik ik zelden omdat ik zo foto´heel dikwijls nogal platjes vind maar zal dat in het vervolg zeker eens doen. (alles is gedaan tussen 2.8 en 5).
de helft kwam me wat donker over, daarom dat ik het idee had dat je uit de losse hand had genomen
Comment
-
Dirk; staat je scherm niet een beetje te donker ingesteld? want dat kan heel veel schelen. Of het mijne te licht kan natuurlijk ook.
Ik zal zien wat de printed versie geeft en kan ze dan eventueel nog wat oplichten. Nu gaat het nog vooral over de inhoud, compositie en raw bewerking dus mag niet teveel PS trucken op loslaten. Was ook de eerste keer dat ik mijn nieuwe BW pol filter gebruikt heb op deze lens dus moet die ook nog wat leren kennen.
Deel is op statief gedaan ander in de hand. Ik werk eigenlijk niet graag met statieven, bewerkt je beweeglijkheid teveel naar mijn mening. Maar ja dat zal wel beteren als ik dat meer zal gebruiken zeker?
@Audi S8 blijkbaar zijn ze voor Dirk wel zichtbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk BerichtenDirk; staat je scherm niet een beetje te donker ingesteld? want dat kan heel veel schelen. Of het mijne te licht kan natuurlijk ook.
Ik zal zien wat de printed versie geeft en kan ze dan eventueel nog wat oplichten. Nu gaat het nog vooral over de inhoud, compositie en raw bewerking dus mag niet teveel PS trucken op loslaten. Was ook de eerste keer dat ik mijn nieuwe BW pol filter gebruikt heb op deze lens dus moet die ook nog wat leren kennen.
Deel is op statief gedaan ander in de hand. Ik werk eigenlijk niet graag met statieven, bewerkt je beweeglijkheid teveel naar mijn mening. Maar ja dat zal wel beteren als ik dat meer zal gebruiken zeker?
@Audi S8 blijkbaar zijn ze voor Dirk wel zichtbaar
ik verkies het gewoonweg vanwege het kwaliteitsvoordeel dat je eruithaalt
vooral op deze expo, de helft van de wagens staan voor een zwarte onder & achtergrond, met nogal lastige belichting
dus ik blijf gewoon op 50iso & dan F12 ofzo om alles lekker scherp te hebben, F2,8 vind ik binnen niet nodig als je de volledige wagen in bv 3/4 front wilt nemen, als je close ups bv neemt dan weer wel
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenDie is blijkbaar ook niet origineeel.
er is dan ook maar 1 T252 gebouwd geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenklopt, deze is inderdaad een replica
er is dan ook maar 1 T252 gebouwd geweest
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk BerichtenEnkele sfeerbeeldjes van bugatti100 van mijn bezoek gisteren. Enige feedback op de foto´s is altijd welkom want ik ga er een 5 tal van gebruiken voor mijn avondlessen fotografie
Comment
-
Vandaag ook een bezoekje gebracht aan autoworld.
Mooie collectie,eerste keer een veyron irl gezien en ik moet eerlijk zeggen dat ik er meer van verwacht had.Misschien dat de auto met andere kleurstellingen een diepere indruk nalaat.De Grandsport die beneden stond zat helemaal onder het stof
Toch enkele fotootjes getrokken
Deze vond ik wel een tof exemplaar,deed me een beetje denken aan de strips van Michel Vaillant.
Comment
-
Ook nog geweest gisteren. Kort samengevat:
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenAls ik dat zou kopen zou ik dat niet restaureren. Zo blijft het verhaal achter die wagen goed bewaard.
Gewoon zo ergens in huis zetten, grote open ruimte.
Nen Holander zou er 230000€voor betaalt hebben.
En ik wil mijn eigen talkshow.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
en om correct te zin: €260,500
even verduidelijken, Jaak Braam Ruben heeft geboden, inderdaad nen hollander
maar in opdracht van Peter Mullin die zelf wel in Arizona zat bij RM of Gooding
dus deze gaat in huidige conditie blijven en zo in zijn nieuw museum te komen staan
Comment
Comment