Veyron ziet er totaal nog niet verouderd uit imho.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDit ding straalt toch gewoon 1998 uit met die Passat koplampen??
Nope, serieus verouderd al.
Als je dit design verouderd noemt, ga dan met Legoblokjes spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwen_Courtois Bekijk BerichtenVoor mij ziet deze er toch verouderd uit maarja wie ben ik eh!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDit ding straalt toch gewoon 1998 uit met die Passat koplampen??
Nope, serieus verouderd al.
Koplampensproeiers en alles
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk BerichtenNu dat de auto niet meer kan afgekraakt worden op zijn potentieel moet natuurlijk een andere goocheldoos worden opengedaan Ik had ook niets anders verwacht. Spijtig dat de goocheldoos enkel wat weerwerk kan bieden over de koplampen, haleloeia.
In mijn ogen natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls je dat budget hebt is er maar 1 mogelijkheid:
Pagani!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenTweedehandse Macca F1, dank u.
Comment
-
So the car is being tested by Bugatti test driver Pierre-Henri Raphanel on topspeed track near VW HQ is Wolfsburg and the results are following - from north to south 434,211 km/h, from south to north 427,933 km/h, so for Guiness book of records 431,072 km/h. Have recieved all this today, don't know about acceleration, but it is set to be better through all speed range.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk BerichtenNu dat de auto niet meer kan afgekraakt worden op zijn potentieel moet natuurlijk een andere goocheldoos worden opengedaan Ik had ook niets anders verwacht. Spijtig dat de goocheldoos enkel wat weerwerk kan bieden over de koplampen, haleloeia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenAls ik het nog niet gelezen had, zou ik iets van Mansory verwacht hebben...
Trekt echt op niks!
Vergelijk dat gewoon eens met de vroegere stijl van Bugatti, ongelooflijk.
Ik zou hem eens in een wat minder ordinaire kleurstelling willen zien, dan ziet het er direct anders uit, want zo ingrijpend zijn die veranderingen niet. De uitlaat vind ik zelfs mooier dan op de "standaard" Veyron, om het even zo te noemen Sowieso al zwarte velgen, en minder contrasterende onderdelen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenMansory
Hoe attent van Bugatti om die dingen al standaard aan te bieden naar de smaak van de gemiddelde Arabier met te veel geld, goeie zet jongens.
Comment
-
-
welk liedje is da? :oCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Comment