Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben toch benieuwd wat dat écht haalt in een openbare veiling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
      Zo'n $30,000,000.

deze zal die prijs nooit halen gezien zijn geschiedenis
      daarom was die afgelopen zomer ook alleen maar op Pebble als display only en kon/mocht deze niet mee gejureerd worden.

de ex dr. Williamson is over de 30 gegaan en staat nu bij Peter Mullin in zijn museum alhoewel deze officieel categorisch blijft onkenen dat hij de koper is. niet moeilijk dat je dat onktent bij zulke bedragen.

die bij Ralph Lauren zit kan dat bedrag ook halen

en als ze de 4de ooit zouden terugvinden met duidelijk bewijs dat ie echt is zou dat ook een stevig tot zelf hoger bedrag kunnen opleveren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
        Zo'n $30,000,000.

Wanneer & op welke veiling wordt 'ie verkocht?
        Ooit zag'k een replica, en ik vond het de meest angstaanjagende auto die 'k ooit gezien had. Ik vraag me af wat dat met me doet als ik één van de 3 echte ooit zou zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
          Wanneer & op welke veiling wordt 'ie verkocht?
          Ooit zag'k een replica, en ik vond het de meest angstaanjagende auto die 'k ooit gezien had. Ik vraag me af wat dat met me doet als ik één van de 3 echte ooit zou zien.
          NIET

het was de wilde droom van velen dat die van Dr Williamson via Gooding verkocht zou worden net zoals de rest van zijn collectie in 2008. Maar is in begin Mei van dit jaar via private treaty door Gooding verkocht naar Peter Mullin, alhoewel dat nog steeds officieel onkent word. wagen is voor over de US$30M gegaan, meeste onoficiele bronnen zeggen US$38M.

en die replica die je vermoedelijk gezien hebt zal die wel van D'Ieteren zijn vorige jaar in de Bugatti expo in Brussel

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En een paar foto's:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
              en die replica die je vermoedelijk gezien hebt zal die wel van D'Ieteren zijn vorige jaar in de Bugatti expo in Brussel
              Klopt volledig. Ik ben nog langs de afspanning gekropen om 'm eens langs achter te kunnen bewonderen, want vond het nogal onnozel dat deze niet 360° te bekijken was. Zonder aan te komen, dat spreekt voor zich.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                deze zal die prijs nooit halen gezien zijn geschiedenis
                daarom was die afgelopen zomer ook alleen maar op Pebble als display only en kon/mocht deze niet mee gejureerd worden.

de ex dr. Williamson is over de 30 gegaan en staat nu bij Peter Mullin in zijn museum alhoewel deze officieel categorisch blijft onkenen dat hij de koper is. niet moeilijk dat je dat onktent bij zulke bedragen.

die bij Ralph Lauren zit kan dat bedrag ook halen

en als ze de 4de ooit zouden terugvinden met duidelijk bewijs dat ie echt is zou dat ook een stevig tot zelf hoger bedrag kunnen opleveren
                Welke geschiedenis zit er dan achter die wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

't Mag dan een qua looks bediscussieerbaar platgestampte kever zijn ... ik vind 'm magistraal.

Niks anders dat die oerkracht koppelt aan een drawing board aptitude to it. Weet niet goed hoe 't te zeggen.

Schitterend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                    Welke geschiedenis zit er dan achter die wagen?
                    goh, weet je, als je door een trein werd omver gereden en in letterlijk in twee bent gespleten geweest dan kan dat wel iets aan je historische waarde betekenen

Een van de vroegere eigenaren had die wagen gekocht voor zijn maitresse omdat zen vrouw het niet mocht weten, stond zelf ingeschreven op de naam van de maitresse.
                    klein probleempje achteraf is dat ie dus is stilgevallen op een spoorweg zonder slagbomen en door een trein op redelijk hoge snelheid dwars is geraakt waardoor de wagen in twee was en hij is gestorven met een tweede maitresse naast hem!
                    daarna is er een juridische strijd geweest tussen de vrouw en 1ste maitresse waarbij de maitresse de resten van de wagen heeft toegekend gekregen, de wagen heeft iets van 20 jaar in stukken blijven liggen, daarna een 1ste restauratie met echte onderdelen en nieuwe stukken chassis en body (genoemd de Figoni body, alhoewel ik dat nog altijd niet goed begrijp sinds ik dacht dat Figoni toen al dood moest zijn). in recentelijke jaren opnieuw gerestaureerd naar correcte body specifcaties van originele foto's en naar zeggen hergebruik van nog meer originele hergebruikte panelen.
                    was dus voor Pebble dit jaar gereed alhoewel ie er niet zo verschillend uitziet van de Figoni body van ervoor en vooral de turmulente voorgeschiedenis dus als display only aanwezig op Pebble
                    Nietemin blijft het zo'n geweldig ding om te zien

Comment

• Ik zou er werkelijk schrik van hebben om zoiets op de baan te zien. Terecht, en tevens wat oneer aandoende, 'n batmobiel te noemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                        Ik zou er werkelijk schrik van hebben om zoiets op de baan te zien. Terecht, en tevens wat oneer aandoende, 'n batmobiel te noemen.
                        trust me
                        de Batmobile ben ik al op straat tegen gekomen
                        deze is absoluut een pak eleganter

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Foto's vanop Spa 6 Hours gekregen van kameraad (na 2,5 maanden)

Ongelooflijk zicht om daar een stoet Bugatti's zien aan te komen

Weg met al die classics in absolute nieuwstaat alsof ze nog nooit gereden hebben, dit is 1000x vetter
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Goed bezig hier!

Comment

• Bugatti Veyron SuperSport World Record Edition bij Garage Hessing in Nederland!

Comment

• Mansory zou het niet beter kunnen.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      Mansory zou het niet beter kunnen.
                                      haha

op de kleur na vind ik hem toch wel mooi

Comment

• Comment

• Steps Magazine zkt auto-liefhebsters

Dag autoliefhebbers!

Ik ben Elise Vanhecke, redactrice bij Steps City Magazine - www.steps.be.

Eind dit jaar maken wij een autospecial bij Steps, en ik het kader hiervan zoek ik vrouwelijke autofans. In het artikel wil ik vier vrouwen aan het woord laten die houden van mooie/snelle/klassewagens en die zelf ook in een mooie wagen rijden (Porsche, Ferrari, Bugatti, Lamborghini...).

Concreet gaat het om een foto op locatie mét de auto, en een kort interview.

Misschien vind ik hier een vrouwelijke autoliefhebster die zelf ook een prachtexemplaar in haar garage heeft staan?

Als dat zo is, mag je me snel iets laten weten!

Vriendelijke groetjes, en bedankt!

Elise Vanhecke
                                          0485/31 92 72
                                          elise_vanhecke@hotmail.com

Comment

Working...
                                          X