Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stop eens met spammen
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elise-steps Bekijk Berichten
      Dag autoliefhebbers!

Ik ben Elise Vanhecke, redactrice bij Steps City Magazine - www.steps.be.

Eind dit jaar maken wij een autospecial bij Steps, en ik het kader hiervan zoek ik vrouwelijke autofans. In het artikel wil ik vier vrouwen aan het woord laten die houden van mooie/snelle/klassewagens en die zelf ook in een mooie wagen rijden (Porsche, Ferrari, Bugatti, Lamborghini...).

Concreet gaat het om een foto op locatie mét de auto, en een kort interview.

Misschien vind ik hier een vrouwelijke autoliefhebster die zelf ook een prachtexemplaar in haar garage heeft staan?

Als dat zo is, mag je me snel iets laten weten!

Vriendelijke groetjes, en bedankt!

Elise Vanhecke
      0485/31 92 72
      elise_vanhecke@hotmail.com
      Er zitten hier maar een stuk of vijf vrouwen met een Bugatti in de garage, je zal goed moeten zoeken vrees ik!

Comment

• ik ben bijna zeker dat er 1 voruw is met een veyron in belgië. voor deze ganse zoektocht zou ik je aanraden om gewoon eens een paar dealers op te zoeken.

Comment

• gewoon de club aanspreken
          veel handiger en sneller

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Eerste keer dat ik foto's zie van de Bugatti werkplaats. Dat motorblok

Comment

• Wat een foto's

Zo mogen er een pak meer komen

Comment

• Mag je bij Hessing zo maar wat rondlopen en foto's nemen?

Comment

• Comment

• Comment

• Altijd leuk zo'n foto's!

Comment

• Zelden foto's gezien wan in de Bugatti-werkplaats zelve
                                De mensen die daar een rondleiding krijgen zijn ongetwijfeld (potentiële) kopers, of enthousiastelingen via één of andere Bugatti-club ofzo?

Comment

• Vermoedelijk.

Comment

• Die 2e reeks is van toen de eerste Veyron van de band rolde in 2005.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Ik ben sprakeloos
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        Godverdomme dat is vet, zo zou de mijne mogen eruit zien...

Comment

• Geen fan van de Veyron op zich, maar toch toffe foto's. Heeft altijd wel iets, beetje binnengluren in de fabriek
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X