Oorspronkelijk geplaatst door GT-R
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhttp://www.jaylenosgarage.com/at-the...4-super-sport/
Toen die begon over 4 benzine pompen moest ik toch even glimlachen
Ik blijf de Veyron supervet vinden. Kar lijkt me maar weinig fans te hebben in 't wereldje van de die-hards (itt de McLaren F1 bv), maar dit is en blijft het automotive hoogtepunt voor mij. Grootser dan dit wordt het nooit meer, lijkt me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenallee
op Frankfurt gaat de nieuwe "Royale" staan
de concept van vorig jaar onder de naam van Galibier
hadden beter bij Galibier gebleven vermoed ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenNiet akkoord, de doorsnee moderne Bugatti-koper zal wel al eens van de Royale gehoord hebben, maar misschien niet van de 57 Galibier.
de Galibier was een standaard fabrieks koetswerk
de Royale daarentegen, was en noem maar elk superlatief op, gewoonweg ROYALE
11 totaal verschillende koetswerken op 6 chassis's, alles behalve "productie"
dus preffereer de naam Galibier voor het nieuwe speeltje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenDe naam Galibier zou inderdaad beter passen, maar vanuit marketing standpunt is Royale beter denk ik.
ze moeten nu al iedere keer "special editions" bedenken om de 300 Veyrons van de hand te krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKlare lak over 't carbon is een optietje van 300.000 EUR.
Ik blijf de Veyron supervet vinden. Kar lijkt me maar weinig fans te hebben in 't wereldje van de die-hards (itt de McLaren F1 bv), maar dit is en blijft het automotive hoogtepunt voor mij. Grootser dan dit wordt het nooit meer, lijkt me.
Comment
Comment