Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHeb ik nooit een knappe wagen gevonden.
Veel mensen vinden dat.
Spijtig dat 'ie zo ondergewaardeerd is...
voor mij steekt deze auto met kop en schouders boven zo'n lelijke kever-met-1000pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie zwarte met dat bruin interieur is verdomd geil!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVeel mensen vinden dat.
voor mij steekt deze auto met kop en schouders boven zo'n lelijke kever-met-1000pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVeel mensen vinden dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZot! nieuw is soms beter hoor
Maar nu niet
EB110 Clubsport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenSoms ja.
Maar nu niet
EB110 Clubsport
styling is iets anders, da's altijd persoonlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZot! nieuw is soms beter hoor
Soms, maar meestal niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenMjah.. ik heb massa's respect voor zo'n EB110 maar je kan niet ontkennen dat een Veyron hem volledig overklast op quasi elk vlak.
Veyron is een Volkswagen, geen Bugatti.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVeyron is een Volkswagen, geen Bugatti.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVeyron is een Volkswagen, geen Bugatti.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenAl ne sjans da ne Fiat nog altijd ne Fiat is
euhm... ja.
?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichteneuhm... ja.
?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
dit is een bugatti
Check die Michelin Pilot Sport walsen.
Comment
-
Bugatti-merknaam is eigendom van Volkswagen, maahaar Porsche (no other) is grootste aandeelhouder in Volkswagen.
Dus een Veyron is een Porsche.
En nu serieus : De Veyron is een loepzuivere Bugatii, in every way.
Comment
Comment