Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Da begint er al wa beter op te trekken ....

Maar dan nog ... al eens nagedacht hoeveel auto's er in uw wereld zouden rijden Matteus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Fout.

Bugatti-merknaam is eigendom van Volkswagen, maahaar Porsche (no other) is grootste aandeelhouder in Volkswagen.

Dus een Veyron is een Porsche.
      En een porsche is een kever, dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
        In zekere zin wel

Comment

Inderdaad! De Kever is ontworpen door Ferdinand Porsche!! Goed dat je me eraan doet denken.
          Last edited by ; 02/03/2008, 13:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Fout, de Porsche 911 is een New Beetle Sport. De rest van 't gamma is geen kever.
            I like where this is going

Comment

• Alhoewel.

Dit is nieuw voor mij : "Ein detailliertes Konzept des Käfers wurde schon 1925 von Béla Barényi entworfen, was lange Zeit von der Firma Porsche bestritten wurde. Diese nannte Ferdinand Porsche als Konstrukteur. Erst durch ein Gerichtsurteil konnte Barényi 1953 seine Urheberschaft und damit seine Ansprüche durchsetzen." (bron = wikipedia)

Comment

Inderdaad! De Kever is ontworpen door Ferdinand Porsche!! Goed dat je me eraan doet denken.
                hey posteditor, ik had net een reply.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                  I like where this is going
                  'k Heb m'n post ge-edit. You're goin' nowhere.

Comment

hey posteditor, ik had net een reply.
                    Hihi.

Comment

'k Heb m'n post ge-edit. You're goin' nowhere.
                      snodaard

maar jouw quote in m'n post kan je lekker niet aanpassen, nah nah nahnahnah nah

Comment

• Hoeft ook niet, 't was ook waar, so.

Comment

• Comment

Hoeft ook niet, 't was ook waar, so.
                            dus dat maakt dat ik zo, wel, euh... toch eigenlijk met euh, een porsche rijd?

Comment

• T57 SC Atlantic

Comment

• Die bestuurder lijkt me toch niet erg comfortabel te zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  Die bestuurder lijkt me toch niet erg comfortabel te zitten.
                                  je zit daar nochtans erg goed in hoor in een T57

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                    Da begint er al wa beter op te trekken ....

Maar dan nog ... al eens nagedacht hoeveel auto's er in uw wereld zouden rijden Matteus?

Je zou er nog van verschieten.

mss zelfs meer als in die van jou.
                                    Last edited by ; 02/03/2008, 15:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Brabus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Je zou er nog van verschieten.

mss zelfs meer als in die van jou.
                                        ROFL ... don't think so!

Als je alle merken er gaat tussenuit halen die niet zelfstandig kunnen overleven ... 't zal ne saaien boel worden, geloof me.

Comment

• Een tijdje geleden heeft Bugatti al aangekondigd met een speciale versie van de Veyron te komen. Vandaag is er al een foto opgedoken van de achterkant van deze speciale Veyron.
                                          De speciale editie van Hermès verschijnt ook op de beurs van Geneve, dus eigenlijk zouden we nog even moeten wachten op info en beeldmateriaal over deze auto. Maar iemand was dus al in staat om stiekem, een foto te maken van de kont. Hermès is een merk dat zich vroeger vooral bezig hield met producten van leer, zoals zadels en kleding. Tegenwoordig is het een zeer chique kledingmerk. Dus je kan al raden dat er bij deze speciale Veyron vooral dingen aan het interieur zijn veranderd.

Het interieur is nu voorzien van beige leer, en zal natuurlijk erg luxe en chique zijn. Verder is het exterieur ook wat aangepast, zodat het past bij de binnenkant. Zoals op de foto te zien is, is de lak voorzien van een donkerrode en beige kleurencombinatie. Ook zijn de velgen een klein beetje aangepast. Verder gaat deze auto nog steeds 407 kilometers per uur, maar voor de speciale verzamelaars onder ons is dit weer een erg mooi exemplaar om te bezitten.

Comment

Working...
                                          X