Oorspronkelijk geplaatst door wotr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenOm papieren te maken moet ge toch opvolging doen van wie er welke platen registreert?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNee, ik bedoel, je kan best met random platen rondrijden, maar als je tegengehouden wordt ben je de lul.
Comment
-
Filmpje over een bezoek aan de fabriek en een ritje in de veyron. Zeker de moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenhttp://videos.streetfire.net/video/B...iew_155717.htm
Filmpje over een bezoek aan de fabriek en een ritje in de veyron. Zeker de moeite.
Dus eigenlijk tank je met dat ding tegen 2,5 EUR per liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten"The greatest automotive accomplishment ever."
- Aunty Giles
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk dénk niet veel meer.
Zoveel meer dan alleen die 407 kmh topsnelheid, dat is gewoon een indicatie hoe goed en hoe grensverleggend de Veyron is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk denk het ook niet. Wat ze met de Veyron gedaan hebben is ongezien/ongehoord.
Zoveel meer dan alleen die 407 kmh topsnelheid, dat is gewoon een indicatie hoe goed en hoe grensverleggend de Veyron is.
Comment
-
Geef dan een reden waarom 't niet zou lukken?
Iedereen dacht bij de Mclaren F1 dat we aan de grens zaten, en met de Veyron hebben ze die niet lichtjes, maar serieus overschreden. Het is een kwestie van tijd (en nog meer geld) voor er iets nog extremer, beter, sneller, indrukwekkender op de markt komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenGeef dan een reden waarom 't niet zou lukken?
Iedereen dacht bij de Mclaren F1 dat we aan de grens zaten, en met de Veyron hebben ze die niet lichtjes, maar serieus overschreden. Het is een kwestie van tijd (en nog meer geld) voor er iets nog extremer, beter, sneller, indrukwekkender op de markt komt.
Ik heb altijd gedacht dat de bugatti een flop ging worden. Hoeveel jaren zat die niet in ontwikkeling en hoeveel keer is de presentatie er niet van uitgesteld?? Jaren heb ik als puber liggen wachten op de opvolger van de EB110. Elke maand stond er wel in een boekje een andere photoshop. Legendarisch gewoon.
Dit vraagt volgens mij bakken en bakkenvol geld om dit proces nog is te overtreffen met goedbetaalde ingenieurs. Met de huidige recessie zie ik dat nog niet onmiddellijk gebeuren. Waarschijnlijk binnen 15 jaar ofzo?
Comment
-
Inderdaad, binnen een 10-15 jaar, even veel tijd heeft 't gekost om de Mclaren te overtreffen met de Veyron.
de kans op floppen was groot, maar een op een bepaald moment zeg je gewoon dat je moet door gaan, zelf al is 't enkel maar om de financiele kater te beperken. Gelukkig is ie er gekomen!
Comment
Comment