Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
    In zo'n saai zwart interieur met opvallend alu-middenconsole heb je toch niet 't gevoel in de duurste wagen ter wereld te zitten?
    Ik vind hem eigenlijk zalig, zo helemaal in het zwart. Zelf zou ik allicht ook wel iets meer afwisseling aanbrengen, maar toch, die zwarte is vet.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      Om papieren te maken moet ge toch opvolging doen van wie er welke platen registreert?
      Nee, ik bedoel, je kan best met random platen rondrijden, maar als je tegengehouden wordt ben je de lul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Nee, ik bedoel, je kan best met random platen rondrijden, maar als je tegengehouden wordt ben je de lul.
        Ben laatst een auto gaan ophalen in Lummen en ermee naar Overpelt gereden om 15.30 uur. Veel raamkes die naar beneden gingen en me vertelden dat ik mijn nummerplaat achter kwijt was. Ik heb hen gerustgesteld en gezegd dat ik vanvoor ook geen nummerplaat had

Comment

• Last edited by ; 22/03/2008, 11:34.

Comment

• Comment

• Filmpje over een bezoek aan de fabriek en een ritje in de veyron. Zeker de moeite.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                http://videos.streetfire.net/video/B...iew_155717.htm

Filmpje over een bezoek aan de fabriek en een ritje in de veyron. Zeker de moeite.
                10.000 EUR onderhoud elke 10.000 km

Dus eigenlijk tank je met dat ding tegen 2,5 EUR per liter

Comment

• Zonder afbreuk te willen doen aan de McLaren F1 : Veyron is God. Méér kan niet. Al de rest verbleekt bij vergelijking.

*bibber*

Comment

• "The greatest automotive accomplishment to date."

- W. Blake

Comment

• "The greatest automotive accomplishment ever."

- Aunty Giles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        "The greatest automotive accomplishment ever."

- Aunty Giles

dat zeiden ze 10 jaar geleden ook al van de McLaren F1 ben benieuwd wat de toekomst zal brengen op dat vlak...

Comment

• Ik dénk niet veel meer.

Comment

• Een nieuwe mclaren F1 hopelijk. Misschien dat de volgende zonda geweldig wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Ik dénk niet veel meer.
                              Ik denk het ook niet. Wat ze met de Veyron gedaan hebben is ongezien/ongehoord.

Zoveel meer dan alleen die 407 kmh topsnelheid, dat is gewoon een indicatie hoe goed en hoe grensverleggend de Veyron is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Ik denk het ook niet. Wat ze met de Veyron gedaan hebben is ongezien/ongehoord.

Zoveel meer dan alleen die 407 kmh topsnelheid, dat is gewoon een indicatie hoe goed en hoe grensverleggend de Veyron is.
                                Je mag niet vergeten dat ie het daarbij nog in alle comfort doet.

Comment

• Het moet toch ergens stoppen he, nog krachtiger kan wellicht wel maar heeft dat nog enig nut...

Comment

• Om al die kracht zo geciviliseerd over te brengen, da's zot! Iets maken dat écht nog béter is en opnieuw grensverleggend... Ik weet niet of dat nog kan.

Comment

• Geef dan een reden waarom 't niet zou lukken?

Iedereen dacht bij de Mclaren F1 dat we aan de grens zaten, en met de Veyron hebben ze die niet lichtjes, maar serieus overschreden. Het is een kwestie van tijd (en nog meer geld) voor er iets nog extremer, beter, sneller, indrukwekkender op de markt komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Geef dan een reden waarom 't niet zou lukken?

Iedereen dacht bij de Mclaren F1 dat we aan de grens zaten, en met de Veyron hebben ze die niet lichtjes, maar serieus overschreden. Het is een kwestie van tijd (en nog meer geld) voor er iets nog extremer, beter, sneller, indrukwekkender op de markt komt.

Ik heb altijd gedacht dat de bugatti een flop ging worden. Hoeveel jaren zat die niet in ontwikkeling en hoeveel keer is de presentatie er niet van uitgesteld?? Jaren heb ik als puber liggen wachten op de opvolger van de EB110. Elke maand stond er wel in een boekje een andere photoshop. Legendarisch gewoon.

Dit vraagt volgens mij bakken en bakkenvol geld om dit proces nog is te overtreffen met goedbetaalde ingenieurs. Met de huidige recessie zie ik dat nog niet onmiddellijk gebeuren. Waarschijnlijk binnen 15 jaar ofzo?

Comment

• Inderdaad, binnen een 10-15 jaar, even veel tijd heeft 't gekost om de Mclaren te overtreffen met de Veyron.

de kans op floppen was groot, maar een op een bepaald moment zeg je gewoon dat je moet door gaan, zelf al is 't enkel maar om de financiele kater te beperken. Gelukkig is ie er gekomen!

Comment

Working...
                                          X