Ik neem wel genoegen met die Pur Sang
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Is dit nu die fake Pur Sang of niet? ik weet het niet meer.
in TG magazine staat hij als "Pur Sang", maar ik dacht dat bij een echte het carbon maar in 1 richting liep.
Bij deze loopt het carbon dus in twee richtingen. (Schuin naar links omhoog & schuin naar rechts omhoog.
én er is sowieso 'n veyron die door Mansory voorzien is van een Pur Sang kleedje, heeft nog te koop gestaan in Dubai. Deze is van Abu Dhabi dus wie weet?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenen aan de deuren staat het pur sang logo er niet op.
Wat een faker
Comment
-
Hij was zijn veyron en jacht al kwijt, nu ook zijn huis
The housing crisis hits hip-hop. SunTrust Bank moved earlier this month to foreclose on the $10 million Palm Island, Miami home of cash-strapped record producer Scott Storch, according to Miami-Dade County records obtained by Page 2.1.
Scott is in default on two SunTrust worth $7.75 million for the 10-bedroom, 16-bath mansion= he hasn’t made any monthly payments for most of the year.
Hij gaf veel te veel geld uit, hoe het ook mogelijk kan zijn als je tientallen miljoenen hebt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOja, is dit nu een echte of een fake?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenFake!!
Comment
Comment