Fuck Fernand, en ik al denken dat ik met de F40 en de Pagani in Monaco al een droomcombo op plaat gelegd had. Dit is gewoon de overtreffende trap. Schitterend die Pagani in het geel..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BUGATTI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenvandaag, in Hoeilaart: VEYRON,
bruingrijze spatborden, zwart voor de rest v/d carosserie,
eigenaars en vrienden stonden er rond, heb dus geen foto genomen,
(ze wel gefeliciteerd en dat vonden ze 'best fijn')
nrplaat: iets dat bij de wagen past
VYR-011?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOmdat de carbon van elkaar weg loopt?
Alhoewel als 't echte carbon is, 'k ook wel respect heb voor die kerel. Durf wedden dat zo'n custom job nog duurder zal zijn alles in dan 'n echte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenvandaag, in Hoeilaart: VEYRON,
bruingrijze spatborden, zwart voor de rest v/d carosserie,
eigenaars en vrienden stonden er rond, heb dus geen foto genomen,
(ze wel gefeliciteerd en dat vonden ze 'best fijn')
nrplaat: iets dat bij de wagen pastOorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichtenheeft d'ieteren een nieuwe?
VYR-011?
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenDus de 2 Veyron in Belgie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichtenahhh
Comment
-
-
-
Veyron EB-164 gespot in Francorchamps
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichtenahhh
Was op de kwalificaties van de "Spa 6 hours meeting" vorige week vrijdag en heb daar onder meer de Veyron EB-164 gezien. Was de meest gefotografeerde wagen, leek het me wel. Hij stond geparkeerd in de F1 paddocks, waar de boxen waren van de "Grand Prix Masters" (een reeks voor 3000cc F1-modellen uit de jaren 70 -> John Player Special Tyrell, Marlboro Mclaren, etc....).
In die reeks reden ook drie Belgen mee, en ik vermoed dat de Veyron van één van hen is. Dus de eigenaar is mogelijks Christophe d'Olsembourg (een prominent lid van één van de miljardairsfamilies achter Interbrew), Patrick Van Heurck (heeft verschillende modeketens) of Jean-Michel Martin (maar dat lijkt me onwaarschijnlijk want dat is een BMW-man. Heeft trouwens een prachtige witte M1 met nrplaat JMM-001). Ik gok op d'Olsembourg. goed om te weten dat ik door Jupiler te drinken dit prachtige machien op de baan help te houden .
'k Heb nog wat foto's van o.m. een AM Vanquish en een Lambo Espada, maar 'k zal die in de juiste fora zetten.
Enjoy!Bijgevoegde Bestanden
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Comment
Comment