Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BUGATTI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk Berichten
    Hi all, newbie hier. Is mijn eerste post op AW, dus "hallo!"

Was op de kwalificaties van de "Spa 6 hours meeting" vorige week vrijdag en heb daar onder meer de Veyron EB-164 gezien. Was de meest gefotografeerde wagen, leek het me wel. Hij stond geparkeerd in de F1 paddocks, waar de boxen waren van de "Grand Prix Masters" (een reeks voor 3000cc F1-modellen uit de jaren 70 -> John Player Special Tyrell, Marlboro Mclaren, etc....).

In die reeks reden ook drie Belgen mee, en ik vermoed dat de Veyron van één van hen is. Dus de eigenaar is mogelijks Christophe d'Olsembourg (een prominent lid van één van de miljardairsfamilies achter Interbrew), Patrick Van Heurck (heeft verschillende modeketens) of Jean-Michel Martin (maar dat lijkt me onwaarschijnlijk want dat is een BMW-man. Heeft trouwens een prachtige witte M1 met nrplaat JMM-001). Ik gok op d'Olsembourg. goed om te weten dat ik door Jupiler te drinken dit prachtige machien op de baan help te houden .

'k Heb nog wat foto's van o.m. een AM Vanquish en een Lambo Espada, maar 'k zal die in de juiste fora zetten.

Enjoy!
    hij is een zondag achter mij aan de paddock uitgereden
    er zat een, naar schattig, jonge 40'r in met een klein kind ernaast

wel een ding, de nrplaat was inderdaad EB 164
    maar die naam bestaat niet officieel, is alleen Veyron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
      wel een ding, de nrplaat was inderdaad EB 164
      maar die naam bestaat niet officieel, is alleen Veyron
      Volledig gelijk hoor, qua typeaanduiding, maar ik had die nrplaat erbij vermeld omdat die specifieke wagen al eens vermeld is geweest op het forum. Iemand had hem gespot in Hoeilaart en dat hier gemeld.

2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
      2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
      2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
      2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
      2013 Nissan Leaf (daily)
      1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

Comment

• 2 mooie filmpjes

Comment

• Heeft er soms iemand deze in high-res?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk Berichten
              Hi all, newbie hier. Is mijn eerste post op AW, dus "hallo!"

Was op de kwalificaties van de "Spa 6 hours meeting" vorige week vrijdag en heb daar onder meer de Veyron EB-164 gezien. Was de meest gefotografeerde wagen, leek het me wel. Hij stond geparkeerd in de F1 paddocks, waar de boxen waren van de "Grand Prix Masters" (een reeks voor 3000cc F1-modellen uit de jaren 70 -> John Player Special Tyrell, Marlboro Mclaren, etc....).

In die reeks reden ook drie Belgen mee, en ik vermoed dat de Veyron van één van hen is. Dus de eigenaar is mogelijks Christophe d'Olsembourg (een prominent lid van één van de miljardairsfamilies achter Interbrew), Patrick Van Heurck (heeft verschillende modeketens) of Jean-Michel Martin (maar dat lijkt me onwaarschijnlijk want dat is een BMW-man. Heeft trouwens een prachtige witte M1 met nrplaat JMM-001). Ik gok op d'Olsembourg. goed om te weten dat ik door Jupiler te drinken dit prachtige machien op de baan help te houden .

'k Heb nog wat foto's van o.m. een AM Vanquish en een Lambo Espada, maar 'k zal die in de juiste fora zetten.

Enjoy!
              Een beetje laat dat ik dit lees maar welkom historic racing liefhebber ! zo mogen er nog veel bijkomen op dit forum !

Comment

• Zijn er hier classic Bug liefhebbers die dit evenement kennen in Cassel (fr) altijd op 1 mei.

Meer pics : http://www.lecyclecaristebelge.com/w...ay08/index.htm
                & http://www.lecyclecaristebelge.com/w...08_2/index.htm

Comment

• bugatti atlantic, real one, only 3 in the world, most are in museums, this one's for restauration. one of a lifetime opportunity

Last edited by GeeZer; 07/11/2008, 02:18.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                      Een beetje laat dat ik dit lees maar welkom historic racing liefhebber ! zo mogen er nog veel bijkomen op dit forum !
                      Dju, ik wou die plaat bestellen voor op m'n Veyron mocht ik EuroMillions winnen, maar 'k ben dus te laat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                        Zijn er hier classic Bug liefhebbers die dit evenement kennen in Cassel (fr) altijd op 1 mei.

Meer pics : http://www.lecyclecaristebelge.com/w...ay08/index.htm
                        & http://www.lecyclecaristebelge.com/w...08_2/index.htm
                        damn
                        niet onmiddelijk, maar ga der wel volgend jaar naar toe als ik niet ergens anders zit

buiten de Bugs zie ik al Delahaye's, Alfa 6C, Ferrari's, Talbot,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Die in Brussel das een van de replica's gebouwd in NL op de plannen van die van Ralph Lauren

Die blauwe heeft in 2003 Pebble gewonnen & is van Dr Williamson die eerder dit jaar overleden is
                          bijna zijn volledige collectie was door Gooding vandezomer geveild met nogal hoge prijzen
                          behalve de Atlantic, die zou als private sale komen maar nog niet verkocht, die wil ik eigelijk wel heel graag op auction zien, dan ga je nog eens een leuk bidders fight krijgen

Comment

• owja, volgend jaar 90 jaar Bugatti, dus de events die gaan komen gaan wel schitterend zijn & Pebble doet terug een Bugatti year

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Dju, ik wou die plaat bestellen voor op m'n Veyron mocht ik EuroMillions winnen, maar 'k ben dus te laat.

Echt hè, er bestaat gewoon geen betere nummerplaat voor de Veyron.

B-1001 zou misschien nog gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Zouden ze er moeilijk over doen moest ge die E in spiegelbeeld plaatsen?

Comment

• Last edited by ; 14/11/2008, 13:55.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Heeft er soms iemand deze in high-res?
                                      iemand?

Comment

• Jean Prick, dat is pas een Bugatti-lover

Vanaf 5:44, ontroerend gewoon.
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        Last edited by ; 19/11/2008, 15:44.

Comment

• Mooie kleur voor een Veyron.

Comment

Working...
                                          X